    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank,Multibank i KIR
    Date: Wed, 4 Feb 2004 17:59:32 +0100

    In news:slrnc21ta6.o44.kjonca@kjonca.kjonca.bogus,
    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> typed:

    > Ale ja nie chciałe tego dowodzić. Pomyśl tylko. Niech ten
    > zlecony przelew _pójdzie przez KIR_.
    > Co wtedy? Poszedlby II sesją. A to oznacza, że w Multi _nie
    > znalazłby_ się przed księgowaniem drugiej sesji przychodzącej.
    > Gdzie jest błąd w tym rozumowaniu ?

    W tym ze zakladasz iz przelew ktory wychodzi "2ga wychodzaca"
    musi wejsc "2ga wchodzaca". Moim zdaniem jesli sie zalapie na
    odpowiednie przedzialy czasowe(co uwazam ze jest mozliwe) to
    wyslany "2ga wychodzaca" wejdzie "1sza wchodzaca"

    I w ten sposob znowu jestesmy w punkcie wyjscia.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny