  • 11. Data: 2004-11-15 22:45:30
    Temat: Re: mBank - Kredyt hipoteczny w mPLANIE
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Roman <p...@p...onet.pl> wrote:
    > czy w innych bankach też jest taka inwigilacja i podleglość w
    > stosunku do banku??

    Jak nie jest to niedlugo bedzie :)
    I zaczna sie w koncu dobre czasy dla bankow hipotecznych.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 12. Data: 2004-11-15 22:55:26
    Od: "Fin" <fin@[no_span]autograf.pl>

    Użytkownik "Roman" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytobiorcy ciąży bardzo wiele ograniczeń i obowiązków. Nie tylko
    spłacanie
    > kredytu ale ciągłe informowanie o swojej sytuacji i wiele innych, np.
    >
    > "dostarczania na każde żądanie mBanku, nie częściej niż raz na 24 miesiące
    > aktualnej wyceny nieruchomości/ograniczonego prawa rzeczowego, o której/ym
    mowa
    > w § 2, określającej wartość rynkową nieruchomości/ograniczonego prawa
    > rzeczowego, dokonanej zgodnie z wymogami mBanku przez rzeczoznawcę
    > zaakceptowanego przez mBank lub do pokrycia kosztów sporządzenia takiej

    Faktycznie dziwne szczególnie przy nowych mieszkaniach, zakładając
    podatkową stawke amortyzacji, dla której nie widze powodu aby ją
    przyspieszać dla jakiś szczególnych warunków większego zużycia.

    Taka wycena raz na dwa lata to wydatek około 1-1,5k. Tym bardziej iż
    nieruchomości mają raczej skłonność do wzrotu swojej wartości
    rynkowej.

    W sumie próba zabezpieczenia się ale może obniżać atraktycjność
    kredytu. Właściewie koszt zmiany banku pewnie wyniósł by mniej niż
    dostarcznie wyceny.

    pzdr
    Fin

  • 13. Data: 2004-11-15 23:02:57
    Od: "Roman" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > W sumie próba zabezpieczenia się ale może obniżać atraktycjność
    > kredytu. Właściewie koszt zmiany banku pewnie wyniósł by mniej niż

    Skoro wycena ma być wykonana przez rzeczoznawcę zaakceptowanego przez mBank to
    równie dobrze najniższa cana może być znacznie wyższa niż normalnie :-(((
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2004-11-16 23:23:04
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Jak nie jest to niedlugo bedzie :)
    > I zaczna sie w koncu dobre czasy dla bankow hipotecznych.

    raczej dla rzeczoznawcow ...

    jacek

  • 15. Data: 2004-11-17 10:36:59
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    > Skoro wycena ma być wykonana przez rzeczoznawcę zaakceptowanego przez
    > mBank to
    > równie dobrze najniższa cana może być znacznie wyższa niż normalnie :-(((
    > pozdrawiam

    nie ma byc to rzeczoznawca zaakceptowany przez mBank tylko rzeczoznawca
    ktory jest na liscie bankowych rzeczoznawcow ...... akceptowanych przez
    wszystkie banki .....
    we wrocku robilam wycene dzialki budowlanej+ wycene nieruchomosci po
    wykonanej inwestycji (wybudowanie domu) zaplacilam 600zl
    w banku powiedzial mi konsultant ze ta wycena musi byc zrobiona gdy np teren
    na ktorym jest dom nagle stracil swa wartosc np byla powodz ...... albo
    pozar....
    tak samo w umowie jest napisane ze raz na 12 miesiecy na wezwanie banku
    trzeba przedstawic zarobki - ale to tez w razie jak zaczniesz sie spozniac z
    zaplata albo w ogol nie placisz kredytu .....

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2004-11-17 11:10:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@-...devguide.net> wrote:
    > raczej dla rzeczoznawcow ...

    a to tez - ale podejrzewam ze banki beda mialy swoja liste