eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania? › Re: [mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania?
    From: "ROBBO 2" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania?
    Date: Mon, 30 Aug 2004 11:52:17 +0200
    Sender: r...@o...pl@w3cache1.tktelekom.pl

    > Ocenianie atrakcyjności kredytu hipotecznego tylko na podstawie jednego
    > kryterium jest jak dla mnie nieobiektywne. I tak wiadomo, że mB nie może
    > soibie pozwolić na zbytnie podwyższanie prowizji bo byłby to koniec jego
    > kariery w kredytach.

    Branie kredytu dlugoterminowego na zasadzie ogloszenia prezesa jest
    strzelaniem samoboja.
    W tym wypadku kazde 1% prowizji przelicza sie na tysiace zlotych.
    Kredyt hipoteczny sklada sie z 4 elemetow "wskaznik + marza + oplaty +
    opcje.

    Branie kerdytu na [podstawie oplat np za przygotowanie wniosku nawet jesli
    to roznica kilkuset zlotych nie ma wiekszego znaczenia jesli marza jest
    zdecydowanie rozna.