eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania? › Re: [mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania?
    From: Artur <A...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania?
    Date: Sun, 29 Aug 2004 11:04:43 +0200

    WojtekPL napisał w swoim mailu z Sat, 28 Aug 2004 22:18:36 +0200:

    > .... a świstaki wiesz co robią....:-)
    > zwróć uwagę na tak suptelną rzecz jak prowizja banku. w normalnym banku
    > podpisując umowę zapisane jest w niej że prowizja banku wynosi x i jest to
    > świętość.
    ROTFL
    > co najwyżej jeśli tendencja na rynku pójdzie w dół to możesz
    > negocjować zagrażając odejściem do innego banku.
    ROTFL^2
    > do tego dochodzi jeszcze
    > libor, ale na niego nie ma się wpływu. a jak jest w mBanku? ano tak, że o
    > prowizji decyduje się na posiedzeniach rady nadzorczej. więc za tydzień może
    > to być 8% + libor. ale oczywiście może też być 1% + (hi hi).
    8%? ...a świstak zawija je...
    >dlatego też
    > szukając dla siebie kredytu ominłąem wielkim łukiem ten bank.
    No dobra, to wymień nazwę tego normalnego banku to będziemy wiedzieli
    gdzie pracujesz. Bo coś mi się widzi, że ktoś Cię zbajerował "weź pan u
    nas, bo drożej, ale u nas prowizja jest stała" albo pracujesz w tym
    jedynym normalnym banku, który straszy wszystkich klientów, że inni
    podniosą prowizję.
    Zresztą skoro można renegocjować grożąc odejściem do innego banku, to
    pewnie mBankowi też można pogrozić?

    Pozdrawiam!
    A. A. Surowiec