  • 1. Data: 2004-01-23 22:17:37
    Temat: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "Życzliwy " <b...@g...pl>

    Informuję, że mBank wprowadza w dniu 15.02.2004 opłaty za przelewy
    zewnętrzne. Każdy przelew bedzie kosztował 0,50 zł.

    Dodatkowo zmianie ulegają prowizje za wypłaty w obcych bankomatach -
    wypłata z obcego bankomatu krajowego będzie kosztować 5 zł, wypłata z
    zagranicznego - 10 zł. Sieć bezpłatnych bankomatów powiększy się z 445
    do 1018 maszyn.

    Sapienti sat!
    Życzliwy

    ---

    "mBank słucha swoich Klientów i podąża za ich wymaganiami"

    "Jesteśmy wdzięczni wszystkim naszym Klientom, którzy korzystając z naszej
    oferty okazują nam zaufanie i aprobatę dla naszej wizji - banku korzystnego i
    wygodnego dla każdego Klienta"

  • 2. Data: 2004-01-23 22:24:01
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "Życzliwy " <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bus6i1$jbg$1@inews.gazeta.pl...
    > Informuję, że mBank wprowadza w dniu 15.02.2004 opłaty za przelewy
    > zewnętrzne. Każdy przelew bedzie kosztował 0,50 zł.

    [...ciach...!]

    skad to info ??

    pozdr,
    tomek

  • 3. Data: 2004-01-23 22:26:23
    Od: z...@p...onet.pl

    > Informuję, że mBank wprowadza w dniu 15.02.2004 opłaty za przelewy
    > zewnętrzne. Każdy przelew bedzie kosztował 0,50 zł.
    > ---

    Ha, jeśli to prawda i to wprowadzi - zarobi mniej. Przynajmniej w moim
    przypadku :P

  • 4. Data: 2004-01-23 22:30:54
    Od: "Życzliwy " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tomek <s...@S...op.pl> napisał(a):

    > skad to info ??

    A czy to ważne? Najważniejsze, że jest to prawda. Niestety.
    Szkoda mi mBanku. Chyba wiele osób ufało, że ten bank będzie inny.
    Już mi się nie chce pić kawy z mKubka.

  • 5. Data: 2004-01-23 22:44:24
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "Życzliwy " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bus7au$m7n$1@inews.gazeta.pl...

    > A czy to ważne? Najważniejsze, że jest to prawda. Niestety.
    > Szkoda mi mBanku. Chyba wiele osób ufało, że ten bank będzie inny.
    > Już mi się nie chce pić kawy z mKubka.

    Ja ufałem i wydaje sie ze sie zawiodę.
    Poleciłem ten bank z 20stce znajomych i wyglada na to ze przyjdzie mi
    załować.
    Powiem jedno cygan raz tylko przez wieś przejdzie.
    Mbank sie stacza odkad wprowadził opłate za karte emax
    ale przejmuje sie tym coraz mniej bo to zwykła polska instytucja
    równajaca do poziomu błekitnej linii TP.
    SinC

  • 6. Data: 2004-01-23 22:47:55
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Życzliwy napisał:

    > A czy to ważne? Najważniejsze, że jest to prawda. Niestety.
    > Szkoda mi mBanku. Chyba wiele osób ufało, że ten bank będzie inny.
    > Już mi się nie chce pić kawy z mKubka.

    Ojojojojoj, ale sie porobilo. I co Wy wszyscy teraz zrobicie? :-P

    Ale mBank jak zwykle zażondzil,
    Bartol

  • 7. Data: 2004-01-23 22:50:56
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > Ha, jeśli to prawda i to wprowadzi - zarobi mniej. Przynajmniej w moim
    > przypadku :P

    a ile zarabiał wcześniej ?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 8. Data: 2004-01-23 22:57:46
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > Ja ufałem i wydaje sie ze sie zawiodę.
    > Poleciłem ten bank z 20stce znajomych i wyglada na to ze przyjdzie mi
    > załować.
    żałować czego ?? jak będą niezadowoleni z usług to po prostu zamkną konta, a
    nie sądzę by tak się stało bo mBank nadal pozostanie najatrakcyjniejszym
    bankiem w szerokim tego słowa znaczeniu

    > Powiem jedno cygan raz tylko przez wieś przejdzie.
    > Mbank sie stacza odkad wprowadził opłate za karte emax
    ten krok mi się podobał, bo RORem w mB jest eKonto a nie eMax

    > ale przejmuje sie tym coraz mniej bo to zwykła polska instytucja
    > równajaca do poziomu błekitnej linii TP.
    o ile mi wiadomo w TP większość mają Francuzi, a w mB czyli BRE Niemcy ...

    > SinC
    david

  • 9. Data: 2004-01-23 23:00:39
    Od: i...@p...onet.pl

    Autor:i...@p...onet.pl (i...@p...onet.pl)
    Temat:Re: co zamiast Inteligo?
    Original Format
    Grupy dyskusyjne:pl.biznes.banki
    Data:2002-04-26 05:50:14 PST

    Zwolennik stabilnych marmurów pozdrawia zwolennikow darmochy.

    Ciekawe kiedy taka sama dyskusja odbędzie sie na temat mBanku. Za 6 miesięcy,
    rok może troche pozniej, ale kiedyś musi sie skonczycz czas siania (kupowania
    za kilkaset PLN klienta który nie chce placic za nic i nie przynosi praktycznie
    zadnego dochodu) i zacznie czas zniw - brania oplat od klientow
    przyzwyczajonych do interface'u, kolorow, logo itp.

    PS.
    Oczywiscie to co zyskacie przed zniwami to wasze i nikt tego nie odbierze.

    Ot tak wygrzebałem sobie z archiwum

    Poadrawiam
    Ilat

  • 10. Data: 2004-01-23 23:06:40
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Życzliwy
    w wiadomości <news:bus7au$m7n$1@inews.gazeta.pl> z Fri, 23 Jan 2004
    22:30:54 +0000 (UTC) przeczytałem:

    > A czy to ważne? Najważniejsze, że jest to prawda. Niestety.
    > Szkoda mi mBanku. Chyba wiele osób ufało, że ten bank będzie inny.

    cholera...
    wydawalo mi sie, ze podstawa funkcjonowania mBanku jest wlasnie darmowosc
    podstawowych uslug. takie chyba byly zapewnienia we wszelkich materialach
    informacyjnych...
    napradwe pora odkurzyc token Lukasa...?
    --
    Pozdrawiam, Laik.