  • 61. Data: 2003-05-22 10:28:45
    Temat: Re: [mBank] KK - zenada
    Od: j...@p...onet.pl

    > Wbrew pozorom ma :-) Minik pojawiał się na tej grupie jako
    > piewca Inteligo, najwyraźniej się komuś kojarzysz :-)

    Strzał w 10 :-)
    Ale nie ma się na co oburzać. Bardzo sympatyczny gościu.

    Jacek

  • 62. Data: 2003-05-22 10:38:32
    Od: j...@p...onet.pl

    > Ale ja nie jestem piewca Inteligo. Jestem z Inteligo dosyc zadowolony i
    > widze rozne przewagi tego rozwiazania nad innymi (rozne przewagi innych
    > nad Inteligo tez widze). Tylko tyle. Ja jestem raczej antypiewca mBanku
    > i innych rozwiazan, ktore podobno sa tanie i super. Ale tylko podobno. I
    > wlasnie te "podobno" opisuje sobie od czasu do czasu. ;-))))

    Niech Ci będzie. Minik.

    Jacek

  • 63. Data: 2003-05-22 10:41:26
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Marek Barbaszyński napisał:

> [...]

    i innych rozwiazan, ktore podobno sa tanie i super. Ale tylko podobno. I
    wlasnie te "podobno" opisuje sobie od czasu do czasu. ;-))))

    Bartol

  • 64. Data: 2003-05-22 10:51:53
    Od: j...@p...onet.pl

    > A Ty to nie jestes przypadkiem expert? Szlajal sie taki po grupach i kit
    > wciskal. Mial na imie Jacek. :-P

    Tak. Minik.

    Jacek

  • 65. Data: 2003-05-22 10:55:13
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    > Niech Ci będzie. Minik.

    Ty to kurka jestes uparty. Ale co tam, niczego nie bede Ci udowadnial,
    bo nie mam na to ochoty. Moze kiedys spotkasz swojego wytesknionego
    Minika i zrozumiesz, ze sie myliles. Czego zycze Tobie, sobie i
    grupowiczom, ktorzym odpadnie kilka zbednych postow do sciagniecia.

    A mBank i tak rzondzi :-D
    Bartol

  • 66. Data: 2003-05-22 10:56:34
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

  • 67. Data: 2003-05-22 15:54:30
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    a nie mozesz otworzyc izzykonta ja tak mam izzy, ekonto i emax
    na emaxie sumka wieksza
    na ekoncie suma pod karte
    a z iizzy ida przelwey i mam spokoj bo wiem ze nei wyplace za duzo aby na
    przelewy nei starczylo ?

  • 68. Data: 2003-05-22 22:12:55
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik mPa(n)K napisał:

    > Wszystkie listy, jakie musiałem wysłać do mbanku poszły w ładnej
    > firmowej kopercie zwrotnej mBanku z nadrukiem "umowa z UPP..." czy coś
    > takiego. I wszystkie doszly. Nigdy nie musiałem płacic za znaczek i z
    > tego, co wiem, to nikt nie musiał (przynajmniej na forum ani na pbb
    > nigdy nic takiego nie wyczytałem).

    Wiec ja potwierdzam, ze dotychczas nigdy nie placilem za znaczek, ale
    kilkanascie tygodni temu musialem za znaczek na koperte mBankowa
    zaplacic - byla to pierwsza moja wizyta na poczcie w mBankowej sprawie
    (bo znaczkow w domu nie mam). U mnie chodzilo o odeslanie umowy na
    prowadzenie lokaty antybelkowej (nie zlikwidowalem jej i automatycznie
    sie przedluzyla).

    MiKo