  • 1. Data: 2003-05-20 08:30:21
    Temat: ksiazeczka mieszkaniowa - jak z nia jest
    Od: "Przemek" <n...@b...net>

    Czy w sieci znajde jakis tekst na temagt starych ksiazeczek mieszkaniowych.

    Posiadam takowa z przed roku 1989 i chcialbym wiedziec co ona mi wlasciwie
    daje. Ponoc wystarczy oszczedzac rok by dostac premie 450 zl przy zakupie
    mieszkania. I to ponoc wszystko. Wiecej mogloby byc gdyby byly pieniadze na
    niej od wielu lat. Nie bylo ich, wiec jedyne na co moge liczyc to te 450 zl.

    Chcialbym rowniez wiedziec, czy bez zakupu mieszkania moge wyplacic zebrana
    tam kwote w dowolnym czasie i bez ponoszenia konsekwencji.

  • 2. Data: 2003-05-20 09:15:16
    Temat: Re: ksiazeczka mieszkaniowa - jak z nia jest
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Przemek" <n...@b...net> napisał w wiadomości
    > mieszkania. I to ponoc wszystko. Wiecej mogloby byc gdyby byly pieniadze
    na
    > niej od wielu lat. Nie bylo ich,

    miales ksiazeczke z zerowym wkladem ? jesli tak - to raczej nie jest warta
    wiele,
    mozesz isc do banku pkobp i zlecis jednorazowo - beplatnie - wycene
    wartosci, trwa to 2 tygodnie
    nikt poza bankiem nie powie ci ile ona jest warta, zwlaszcza, ze twierdzisz,
    ze pieniedzy na niej nie bylo :-)

    >Chcialbym rowniez wiedziec, czy bez zakupu mieszkania moge wyplacic zebrana
    >tam kwote w dowolnym czasie i bez ponoszenia konsekwencji.

    mozna - ale jesli wklad faktycznie jest symboliczny - to czasem nie starcza
    na tramwaj ;-) - wez pod uwage denominacje (1/10000) - a bedziesz wiedzial
    jakie to jest minimum do wybrania.- przy zwyklej wyplacie nie ma premii,
    ksiazeczka mieszkaniowa warta jest tylko ze wzgledu na zawarta w niej premie
    ! :-) a ona nalezy sie tylko przy jakiejs tam inwestycji w mieszkanie/dom
    (mozna cedowac prawa na krewnych)