  • Data: 2005-08-10 20:02:59
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Widziałam tę kartę. To jest Visa i to nie jest VE.

    No dobrze, ja tez widzialem, choc chyba troche podretuszowana
    (w Internecie na stronie banku). I czego to dowodzi?

    Innymi slowy, jaka jest dokladna tresc Twojego twierdzenia? a) Ze tamta
    karta to VISA classic? Mozliwe, zdjecie nie pokazuje wypuklosci liter.
    b) ze tamta karta to karta wirtualna? Watpliwe. c) ze tamta karta jest
    inna karta niz VC, niz VE i niz karta wirtualna? VISA jakos
    niespecjalnie do mozliwosci istnienia takich sie przyznaje, oraz chyba
    nie za bardzo jest miejsce na jakies dodatkowe rozroznienie (po fladze?),
    ale to oczywiscie takze niczego nie dowodzi.

    A moze tamta karta to jakas krzyzowka miedzy VC i VE? Jakie cechy VC,
    ktorych nie maja VE, tamta karta posiada:
    - offlinowosc w sensie paska magnetycznego (service code)
    - offlinowosc w sensie wypuklosci liter?

    Znasz jakies inne roznice wynikajace z natury VC i VE? Oprocz tego, ze
    VC musi posiadac hologram (VE tylko moze).

    IIRC VISA twierdzi takze ze pasek z podpisem powinien zawierac slowa
    "VISA" na kartach VC oraz moze zawierac zamiast tego slowa "ELECTRON"
    na VE. Co tam jest z tylu napisane?
    --
    Krzysztof Halasa