  • Data: 2005-08-10 22:39:56
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > W sumie niczego. Tak sobie ciągniemy dyskusję z braku lepszego zajęcia :-)

    Aha. Ok.

    > Mam 2 twierdzenia :-) Pierwsze to takie, że być może zniknie w ogóle
    > rozróżnienie wizualne między znaczkiem VE i Visa (ujednolicenie)

    Mozliwe. Aczkolwiek to tylko kwestia kosmetyczna. Jak pamietamy, obecne
    znaczki nie sa pierwszymi, i przynajmniej flaga jest "na wylocie".

    > A drugie to takie, że być może pojawił
    > się nowy rodzaj karty.

    To zawsze moze nastapic. Klopot w tym, ze zeby cos takiego stwierdzic,
    trzeba miec mozliwosc rozroznienia jej od istniajacych.

    Np. kiedys bylo tylko klasyczne karty. Pozniej wymyslono karty plaskie
    i wirtualne. Kazda z nich rozni sie od pozostalych w sposob ewidentny
    - zadna z nich nie moze zostac uzyta w zelazku, karta wirtualna nie
    moze byc fizycznie obecna przy transakcji, nie mozna nimi przeprowadzac
    transakcji offline (tzn. oczywiscie zawsze mozna wygenerowac obciazenie,
    ale wydawca karty ma prawo zrobic chargeback nawet automatycznie).

    > Nie mam tej karty. Tylko ją widziałam. Może ktos kto ją ma się odezwie i
    > napisze co jest na pasku na podpis.

    Z tym ze oczywiscie to nic nie zmieni. Chyba ze byloby tam cos innego
    niz "VISA" albo "ELECTRON" - np. "MAESTRO" :-).
    --
    Krzysztof Halasa