  • Data: 2005-08-10 20:13:06
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: "August" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:m3acjpa8ws.fsf@defiant.localdomain grupowicz Krzysztof
    Halasa napisał:

    > W co _dokladnie_ mam uwierzyc? VE to _jest_ karta VISA. Kazda.

    Ale nie w druga stronę. Nawet płaska Visa może mieć większą funkcjonalność
    niż VE nawet z *O, w jakimś innym kraju.
    Np. w Singapurze w hotelu moga ci przepisac numery Visy, nawet niewypukłej,
    na jakiś lokalny czek i to uznać, czy cos takiego.

    Poza tematem, przypomniałem sobie anegdotkę mojego wykładowcy:
    "Mój znajomy, lecąc pierwszy raz na konferencję (w USA), powiedział: fajne
    to lotnisko we Wrocławiu, ale nie takie potężne jak w Warszawie. Nastepnie
    zobaczył lotnisko we Frankfurcie i się mocno zdziwił jego wielkością: Takie
    wielkie, niemożebyć !? Nastepnie mieliśmy przesiadkę na Heathrow - to już
    nic nie mówił. Szczeka mu opadła jak zobaczył Kennediego! Ale to wszystko
    nic, jak polecieliśmy po 2 tygodniach na Singapur ;-)."

    Tak więc z drugiej strony nie wierzę, by na Singapurze nie działa każda VE
    ;-)

    --
    S pozdravem,
    August