  • Data: 2005-08-10 17:58:28
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> writes:

    > Karta Visa Maxima Plus w ofercie LukasBanku. Kredytowa, płaska Visa :-)

    Wyglada na zwyklego electrona, zwlaszcza wzmianka o "mozliwosci PINowania"
    w niektorych sklepach.

    Klasyczna flaga jest chyba jedynym elementem rozniacym ja od innych
    electronow?
    Nawet ten napis "for electronic use only" z boku... czyli pewnie nie
    ma *O (aczkolwiek to juz nie ma wiekszego zwiazku z klasycznoscia lub
    electronowoscia karty niz tradycyjny).

    Zwykly electron. Do tego nazwa: "maxima plus". Sprzecznosc sama w sobie,
    daruje juz sobie porownywanie z innymi karami, jesli to ta jest taka
    maksymalistyczna.

    > Teraz: po tym, że ma logo VE. :-)

    Aaa... ktore logo VE? :-)

    Bo ja myslalem ze po braku mozliwosci uzycia w imprinterze, i po
    odpowiednim zapisie na pasku magnetycznym.

    > Moim zdaniem żadna... Może taka, że nie istnieją wypukłe Visy Electron ;-)

    Wypukle to moze nie, ale kiedys jacys oszusci przerabiali VE na offlinowe.

    > Gdzie tu sens, gdzie logika - ja nie wiem. Pewnie chodzi o marketing :)

    Nie watpie. Zwlaszcza ze w tekscie nie ma zadnej wzmianki o tym, ze to
    nie jest klasyczna VISA. Klient dowiaduje sie dopiero po fakcie.

    BTW: wszystkie te karty, takze VE, sa kartami "VISA". Klasycznymi albo
    electronami. Maxima plus nie wydaje sie byc karta klasyczna.
    --
    Krzysztof Halasa