  • 11. Data: 2003-04-24 09:31:57
    Temat: Re: mBank KK - oprocentowanie - czy nie dziwne ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Dabrowski wrote:
    > np. bezplatne eKonto z bezplatna VE ;)

    Ktore bedzie zasilal pieniazkami np na splate KK, spjrzy na fundusze,
    zobaczy ze tani kredycik w koncie jest, darmowe przelewy i takie
    tam... ;)
    A niedlugo pewnie jakies ubezpieczenia i tak dalej

  • 12. Data: 2003-04-24 13:58:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > A popatrz z drugiej strony. VE bedzie dostepna dla szerszego grona
    [...]

    Jesli chodzi o VE, to rozumiem. Ba uwazam ze to jest dobry pomysl.

    > Roznica pomiedzy Multibankiem a mBankiem byc moze dla frona pbb nie
    > istnieje, ale dla zwyklego klienta sa to (jesli im sie nie popieprza
    > nazwy) dwa rozne banki - pseudo konkurencja. Taka pasta Colgate i
    > Colodent (czy jak ta tansza sie nazywa). Ta sama pasta, ale inne
    > pozycjonowanie i cena - tylko po to, zeby poszerzyc rynek zbytu i dac
    > zludna mozliwosc wyboru.

    Ok rozumiem, ale mimo wszystko uważam, ze to jest działanie na krótką metę, aż
    do momentu, kiedy klienci sie nie zorientuja.
    Przyznasz chyba ze konta łatwiej pozycjonować niż KK ??? KK jest zazwyczaj
    produktem bezobslugowym (no chyba ze dojdzie do windykacji ;)), wiec to troche
    inaczej niz przy koncie. Porównajmy VC mB i VC Multi. Ja widze __TYLKO__ różnicę
    w cenie. Wychodzi na to, ze karty te beda się różnić TYLKO plastikiem i innym
    marketingiem. Dajmy na to w takim citi (czy DC) wiem za co płace więcej.

    --
    Witek

  • 13. Data: 2003-04-24 14:07:52
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Witek wrote:
> [...]
    > te beda się różnić TYLKO plastikiem i innym marketingiem. Dajmy na to
    > w takim citi (czy DC) wiem za co płace więcej.

    a za co mam placic wiecej w mBanku przy zakupie KK+dodatkowej ? To juz wole
    wykupic tanszy i bardziej prestiozowy tandem KK+dodatkowa z multi...

    D.

  • 14. Data: 2003-04-24 14:16:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał:

    > a za co mam placic wiecej w mBanku przy zakupie KK+dodatkowej ?

    To fakt, karta dodatkowa mB jest droga.

    > To juz wole
    > wykupic tanszy i bardziej prestiozowy tandem KK+dodatkowa z multi...

    Ja tez ;D Niech tylko jeszcze wzorem mB zmienia rozliczanie na Euro ;-)

  • 15. Data: 2003-04-25 06:02:04
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Witek wrote:

    > To fakt, karta dodatkowa mB jest droga.

    > Ja tez ;D Niech tylko jeszcze wzorem mB zmienia rozliczanie na Euro
    > ;-)

    Rozliczanie moze nie byc takie korzystne. Wszystko zalezy od kursow. Jestem
    w stanie wyobrazic sobie sytuacje ze korzystniejszy kurs przy zakupach w
    Europie bedzie miala Visa Multi rozliczana w $ niz Visa mBanku rozliczana w
    Euro..

    D.

  • 16. Data: 2003-04-25 06:22:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał:

    > Rozliczanie moze nie byc takie korzystne. Wszystko zalezy od kursow.

    Prawda.

> [...]
    > Europie bedzie miala Visa Multi rozliczana w $ niz Visa mBanku rozliczana w

    Jesli ze zmiana na Euro dorzuca w VI prowizje to owszem. Poza tym nie sadze, ze
    beda jakies roznice, bo oba 'banki' korzystaja z tabeli kursow BRE. Zaczekamy na
    testy kursów ;-)

  • 17. Data: 2003-04-25 06:30:45
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Witek wrote:

    > Jesli ze zmiana na Euro dorzuca w VI prowizje to owszem. Poza tym nie
    > sadze, ze beda jakies roznice, bo oba 'banki' korzystaja z tabeli
    > kursow BRE. Zaczekamy na testy kursów ;-)

    Najlepsze beda wyniki z testow :-)
    Bo ja znam banki ktore maja kilka tabel (zwykle, preferencyjne...)

    D.