    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK - oprocentowanie - czy nie dziwne ?
    Date: Thu, 24 Apr 2003 15:58:51 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > A popatrz z drugiej strony. VE bedzie dostepna dla szerszego grona
    [...]

    Jesli chodzi o VE, to rozumiem. Ba uwazam ze to jest dobry pomysl.

    > Roznica pomiedzy Multibankiem a mBankiem byc moze dla frona pbb nie
    > istnieje, ale dla zwyklego klienta sa to (jesli im sie nie popieprza
    > nazwy) dwa rozne banki - pseudo konkurencja. Taka pasta Colgate i
    > Colodent (czy jak ta tansza sie nazywa). Ta sama pasta, ale inne
    > pozycjonowanie i cena - tylko po to, zeby poszerzyc rynek zbytu i dac
    > zludna mozliwosc wyboru.

    Ok rozumiem, ale mimo wszystko uważam, ze to jest działanie na krótką metę, aż
    do momentu, kiedy klienci sie nie zorientuja.
    Przyznasz chyba ze konta łatwiej pozycjonować niż KK ??? KK jest zazwyczaj
    produktem bezobslugowym (no chyba ze dojdzie do windykacji ;)), wiec to troche
    inaczej niz przy koncie. Porównajmy VC mB i VC Multi. Ja widze __TYLKO__ różnicę
    w cenie. Wychodzi na to, ze karty te beda się różnić TYLKO plastikiem i innym
    marketingiem. Dajmy na to w takim citi (czy DC) wiem za co płace więcej.

    --
    Witek