  • 1. Data: 2003-04-24 06:58:28
    Temat: Karty płatnicze - przestępstwa
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Mam gorącą prośbę. Potrzebuję dane dotyczące przestępstw dokonanych z
    użyciem kart płatniczych. Czy znacie jakieś miejsca w sieci gdzie moge
    znaleźć jakieś wiadomości na ten temat, dane statystyczne. Interesuje mnie
    zarówno skala tego problemu w Polsce jak i na świecie. A może Wy
    spotkaliście się z przestępstwem tego typu osobiście? podzielcie się wówczas
    swoimi wrażeniami. Dzięki wszystkim z góry!

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    bartoldzik :)

  • 2. Data: 2003-04-24 07:03:22
    Temat: Re: Karty płatnicze - przestępstwa
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wówczas
    > swoimi wrażeniami. Dzięki wszystkim z góry!

    Przejzyj archiwum a znajdziesz sporo tworczosci grupy i problemow z
    przestepstwami kartowymi :)

    i moze Ci sie przyda:

    http://www.wspol.edu.pl/konferencje/2000/karty/index
    .htm

> [...]