  • 1. Data: 2004-09-30 12:37:09
    Temat: [mBank KK] okres rozliczeniowy
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Mam pytanie, czy o zaliczeniu transakcji do danego okresu
    rozliczeniowego decyduje data transakcji, czy data księgowania

    Pozdrawiam, RW

  • 2. Data: 2004-09-30 13:20:12
    Temat: Re: [mBank KK] okres rozliczeniowy
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, czy o zaliczeniu transakcji do danego okresu rozliczeniowego
    > decyduje data transakcji, czy data księgowania
    >
    > Pozdrawiam, RW

    No takie cuda to chyba nawet w bre nie sa mozliwe... chyba MUSI BYC data
    ksiegowania, no bo jak sobie to potem wyobrazasz ? Jakies "korekty wyciagow"
    ?

    marekz

  • 3. Data: 2004-09-30 13:39:09
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Rafal Wisniewski wrote:
    > Mam pytanie, czy o zaliczeniu transakcji do danego okresu
    > rozliczeniowego decyduje data transakcji, czy data księgowania
    >
    > Pozdrawiam, RW
    Już jasne - dzwoniłem na mlinię i dowiedziałem się, że dzień rozliczenia
    to musi być dzień pracujący
    RW

  • 4. Data: 2004-09-30 13:41:12
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Rafal Wisniewski wrote:

    > Już jasne - dzwoniłem na mlinię i dowiedziałem się, że dzień rozliczenia
    > to musi być dzień pracujący
    a jeśli jest to dzień wolny to jest to przesuwane na pierwszy z kolei
    pracujący.
    RW

  • 5. Data: 2004-09-30 13:46:14
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-30 15:41, Rafal Wisniewski wrote:
> [...]
    [...]

    > a jeśli jest to dzień wolny to jest to przesuwane na pierwszy z kolei
    > pracujący.

    Ale ... co te 2 odpowiedzi mają wspólnego z Twoim pytaniem ?
    KJ

  • 6. Data: 2004-09-30 14:14:22
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > [...]
    >

    > Ale ... co te 2 odpowiedzi mają wspólnego z Twoim pytaniem ?
    > KJ
    To, że powodem mojego pytania było to, że mam koniec okresu na 05 dzien
    miesiąca, a transakcję księgowaną szóstego września wliczono mi do
    sierpniowego okresu

    RW

  • 7. Data: 2004-09-30 14:46:40
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    :-)

    Ale sie usmiałem, gdzy wyjaśniłes o co biega :-)

    Ja tam żadnych cyferek w Twoim pytaniu nie przyuważyłem...

    Ale masz rację.

    :-)))))

    Pzdr
    Zeus@@@