    Subject: Re: mBank Amsterdam
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Sagittarius <z...@w...pl>
    Date: Sun, 29 Nov 2020 22:54:10 +0100

    W dniu 2020-11-29 o 19:14, cef pisze:

    > Frajerem już zostałeś, bo potrzebowałeś sprawdzić,
    > żeby się dowiedzieć :-)
    > Ja np przeczytałem wcześniej i konto w tym banku
    > mam, ale bez karty, bo oceniłem ją jako mało przydatną i drogą.

    Może i masz trochę racji, ale:
    1. Nie mam czasu na czytanie całych TOIP, po prostu miałem u nich jedno
    z kont, nie używałem ich Visy za granicą, raz użyłem i nigdy więcej
    2. Natomiast mam chwilę czasu, aby ostrzec innych, co wynika z tego
    posta, może komuś przed wyjazdem taka wiedza się przyda

    Masz rację. W tym kraju trzeba uważać na każdym kroku. Naiwnie można
    myśleć, że jeśli jesteś atrakcyjnym klientem dla Banku, to możesz liczyć
    na wzajemność. W jednym z banków (nie będę tu reklamował, bo nie o to
    chodzi) zmienili swego czasu TOIP, zapomniałem wydać 300 PLN kartą,
    pobrali opłatę 7PLN, ale po moim zapytaniu why, oddali kasę i grzecznie
    przypomnieli co zmienili.

    Takie rzeczy się zdarzają (nawet w Polsce), ale skoro mBank nie lubi
    moich pieniędzy to ich już nie zobaczy. I tyle

    Krzysztof