    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBąk przed szeregiem czy zaraz wyrównają?
    Date: Thu, 24 Nov 2022 15:02:38 +0100

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    internetowaniu przez starlinka (nie mówiąc już o prostych sprawach, jak TOR czy inne
    VPNy)?

    > Więc nie tak "pewnie" - to zadziała, o ile nie jesteś przeciętnym matołem - czyli
    jednak ponad 90% przypadków się nie zaloguje ;>
    Ale o co ci właściwie chodzi?
    Strzelam, że użyją jakiejś bazy GEOIP, i na tej podstawie będą blokować
    lub nie. Dostawcy typu AWS, GCP takie rzeczy dostarczają.
    Oczywiście możesz próbować użyć vpn, ale nie zdziwię się jeśli bedzie
    poblokowany.

    > Ale raczej mało kto z zagranicy robi przelewy.
    > Gorzej z kartami.
    > I teraz pytanie - co to jest "kraj objęty sankcjami"?
    > Jakimi sankcjami, przez kogo?
    Zgaduję, że przez UE (w tym polskę)

    > Bo OIDP to PL też jest objęta sankcjami przez kacapię ;>
    >
    > O, albo to - masz subskrypcję i pojechałeś do Iranu. mBąk pozwoli na obciążenie? ;>

    A to obciążenie przyjdzie z irańskiego IP? Czy jednak z innego?

    Ogólnie mam wrażenie, że przywalasz się dla samego przywalania.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/