  • 21. Data: 2002-03-29 08:42:33
    Temat: Re: mBIZNES konto
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:a818lb$ba0$1@news.onet.pl...

    > Pytanie czy bedzie można z niej zrezygnować,
    > odniosłem wrażenie że wchodzi jako obowiązkowy
    > standard w pakiet.

    Będzie można, nie jest obowiązkowa
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=2
    6214&t=26211

    Sark

  • 22. Data: 2002-03-29 08:44:11
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, krab wrote:

    >+ Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    [...ZUS, przelewy...]
    >+ > > - brak mozliwosci wydruku historii - powoduje koniecznosc zaplaty 5 zl
    >+ > > za wyciag
    >+ > Wydrukowac zawsze mozna :).

    Mam nadzieję że nie kpisz ? ;)

    >+ > A mozliwosc drukowania potwierdzen w
    >+ > wygodniejszej formie to chyba tylko kwestia czasu, przynajmniej taka mam
    >+ > nadzieje.

    Możliwość wydrukowania *tego co mi jest potrzebne* i *zbiorczo*
    IMHO należy do najważniejszych.
    Żeby np. mieć podkładkę na koszty prowadzenia konta - to w Inteligo
    radzę sobie tak że drukuję listę operacji ustalając widełki "-3 do 0"
    (jak mi się kiedyś trafi taka malutka płatność to mi zaburzy algorytm :>)
    Chcesz mi zasugerować że mam każdą płatność *za przelew* (niech będzie
    po 1 zł) osobno wpisywać do książki ? :(

    >+ nadzieja na zmiany w mbanku sa zazwyczaj plonne, a wydruk ekranu (z jakims
    >+ kawalkiem, bez podsumowan strony) - to troche niepowazne ! nawet dla b.malej
    >+ firmy

    Podpisuję się.
    Z zaznaczeniem że w Inteligo "podsumowań strony" nie ma ("saldo
    po ostatniej operacji" dla odmiany jest ZBYTECZNE), ale jest
    to "zawsze coś".

    [...]
    >+ Plusem moze byc tylko i wylacznie bezplatne prowadzenie - dla tego faktu
    >+ mozna zalozyc - i nie uzywac - bo nic nie kostuje

    "Potrzebne dokumenty"
    "...wpis do ewidencji...oryginał wpisu lub ksero...u notariusza..."

    Zakładanie że ktoś pośle ORYGINAŁ jest hm... niepoważne.

    Być może jest to test - jak ktoś pośle oryginał to należy
    go natychmiast skreślić z listy swoich kontrahentów :>
    Załatwiacie codziennie sprawy u notariusza, żeby "przy okazji"
    załatwić autograf na kopii ?? Bo ja nie.
    A myślałem że jak w końcu mBank wystawi konto firmowe
    to sobie założę bo a nuż będzie coś prościej niż w Inteligo :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2002-03-29 08:54:38
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > Chcesz mi zasugerować że mam każdą płatność *za przelew* (niech
    będzie
    > po 1 zł) osobno wpisywać do książki ? :(

    Udowodnij, że jest inaczej :-)))

    CEZ

  • 24. Data: 2002-03-29 09:43:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    stanpol.com.pl...
    > "Potrzebne dokumenty"
    > "...wpis do ewidencji...oryginał wpisu lub
    ksero...u notariusza..."

    > Zakładanie że ktoś pośle ORYGINAŁ jest hm...
    niepoważne.

    Robisz ksero z oryginału wpisu idziesz, naklejasz
    znaczek skarbowy chyba za 3 zł podchodzisz do
    okienka wydziału aktywności gospodarczej czy jak
    tam sie nazywa, pani sprawdza w komie i stawia
    okrągłą pieczęć na znaczku z kserem. Ważne 3 m-ce.

    Sark

  • 25. Data: 2002-03-29 10:07:10
    Temat: Odp: mBIZNES konto
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > <....>

    troche niepoważne jest wydawanie biznesowych kart w formie płaskiej. na
    zachodzie nikt takiego biznesmena poważnie nie potraktuje.
    a jak juz kasują 3.5 miesięcznie, to mogliby sie szarpnąć na klasika.
    d.

  • 26. Data: 2002-03-29 10:32:31
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM> napisał w

    > troche niepoważne jest wydawanie biznesowych kart w formie płaskiej. na
    > zachodzie nikt takiego biznesmena poważnie nie potraktuje.
    > a jak juz kasują 3.5 miesięcznie, to mogliby sie szarpnąć na klasika.

    :-)
    troche mialem nadzieje przejsc do nich po zaoferowaniu VC, ale patrzac na
    ich obecne oplaty za elektrony (izzy i na mkonto) to juz sobie to wybilem z
    glowy, bo koszt ich kredytowej bedzie pewnie powalajacy :-(

    reasumujac jednak ich oferte - jesli prawda jest, ze po okresie proocji zus
    tez bedzie bezplatny - to mysle, ze sptka sie ta oferta ze spotym
    zainteresowaniem

  • 27. Data: 2002-03-29 12:21:34
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Potwierdzam, że przelewy na ZUS będą przez automatyczne kanały (IVR, www) bez
    oplat.
    Także najprawdopodobniej przelewy do US po wprowadzeniu specjalnego formatu
    (obowiązuje bezwzglednie od 2003r.) będa bezplatne
    Pozdrawiam, wesolych Świąt
    Wojciech Bolanowski, mBank

  • 28. Data: 2002-03-29 13:21:11
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Koszty karty z sufitu? Porownaj to z innymi bankami, ktore za samo
    prowadzenie konta firmowego zycza sobie 30 pln... Echh fachowcy od
    oceny ofert.

    Szymon

  • 29. Data: 2002-03-29 15:18:57
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Koszty karty z sufitu? Porownaj to z innymi bankami, ktore za samo
    > prowadzenie konta firmowego zycza sobie 30 pln... Echh fachowcy od
    > oceny ofert.

    a kremowki sa po 1,2
    ciekawe porownanie - choc nie wiem co ma piernik do wiatraka

  • 30. Data: 2002-03-29 19:11:22
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Pt, 29 mar 2002 15:18:57 GMT krab napisał (a):

    > Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w
    > wiadomosci news:88q8auohju8fbggt356mh09hnlhmgrr5l4@4ax.com...
    >
    > a kremowki sa po 1,2
    > ciekawe porownanie - choc nie wiem co ma piernik do wiatraka

    to porownanie polega na porownaniu kosztow prowadzenia konta