  • 1. Data: 2005-07-22 08:12:11
    Temat: [m*banki] czyli jak sobie przenieść rejestr funduszu :-)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mam ja ci konto w mBanku - nic nadzwyczajnego.
    Mam również w Multi - również nic nadzwyczajnego.
    W obu mam otwarty interfejs do funduszy (odpowiednio SFI i CO)
    W Multi, w CO miałem zakupione trochę Citi.
    W pewnym momencie postanowiłem skonwertować na inny.
    Dziś loguję się do mBanku i patrze że saldo funduszy coś wysokie.
    Tak, zgadliście, po konwersji jednostki funduszu zostały przypisane do
    SFI zamiast CO.
    KJ
    PS. Ciekawy jestem, czy będę musiał pisać reklamację czy też "samo" się
    odkręci :-)

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 2. Data: 2005-07-22 16:17:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2005 10:12:11 +0200, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Dziś loguję się do mBanku i patrze że saldo funduszy coś wysokie.
    >Tak, zgadliście, po konwersji jednostki funduszu zostały przypisane do

    A czy numer rejestru jest w nich inny dla tego funduszu? Może ktoś ręcznie robił
    konwersję i wybrał po PESELu/nr rachunku albo co...

  • 3. Data: 2005-07-22 16:22:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Fri, 22 Jul 2005 10:12:11 +0200, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > A czy numer rejestru jest w nich inny dla tego funduszu? Może ktoś ręcznie robił
    Tak, jest różny :-)

    > konwersję i wybrał po PESELu/nr rachunku albo co...
    Obstawiam po peselu w agencie transferowym :-)

    KJ

  • 4. Data: 2005-07-28 10:41:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    [..]

    > KJ
    > PS. Ciekawy jestem, czy będę musiał pisać reklamację czy też "samo" się
    > odkręci :-)

    Po reklamacji pojawił się w Multibanku rejestr docelowy. Ale z mBanku
    nie zniknął :-)
    No cóż złożyłem dyspozycje spieniężenia na obu. Zobaczymy co się stanie :-)

    KJ

  • 5. Data: 2005-07-28 11:02:01
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > nie zniknął :-)
    > No cóż złożyłem dyspozycje spieniężenia na obu. Zobaczymy co się stanie :-)

    przecież banki tego nie realizują tylko fundusze. Ten, który dojdzie
    jako pierwszy zostanie zrealizowany, a drugi odrzucony

  • 6. Data: 2005-07-28 11:32:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Rafał Krupiński wrote:
    [...]

    > przecież banki tego nie realizują tylko fundusze. Ten, który dojdzie
    > jako pierwszy zostanie zrealizowany, a drugi odrzucony
    O ile nie ma "gdzieś" błędu.
    KJ

  • 7. Data: 2005-07-28 11:56:05
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Kamil Jońca wrote:

    > Rafał Krupiński wrote:
    > [...]
    >
    > O ile nie ma "gdzieś" błędu.
    > KJ

    równie dobrze możesz próbować wysłać 2 zlecenia z 1 jednego banku.
    pierwsze zlecenie będzie zrealizowane, drugie odrzucone

  • 8. Data: 2005-07-28 11:58:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Rafał Krupiński wrote:
    [...]

    > równie dobrze możesz próbować wysłać 2 zlecenia z 1 jednego banku.
    > pierwsze zlecenie będzie zrealizowane, drugie odrzucone
    Powtórzę: o ile nie ma *gdzieś* błędu, co zdajesz się starannie puszczać
    mimo uszu.

    KJ