  • 31. Data: 2009-10-02 18:56:35
    Temat: Re: m-bank leży?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:ha5fg0$rdd$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > "MałgosiaK" <m...@g...com> wrote in message
    j.googlegroups.com...

    > Fajny pomysł.

    może za jakiś czas na dłużej

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 32. Data: 2009-10-02 19:03:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > może za jakiś czas na dłużej

    Ogólnie IMO bardzo dobry pomysł na rekompensatę. Większe plusy i dla klienta
    i dla banku i dla wizerunku banku, niż w przypadku jakiejś żenady typu
    kubek. I dużo bardziej "emocjonalne" niż np. zwolnienie z opłaty rocznej.

  • 33. Data: 2009-10-02 19:37:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >
    > Ogólnie IMO bardzo dobry pomysł na rekompensatę. Większe plusy i dla
    > klienta i dla banku i dla wizerunku banku, niż w przypadku jakiejś żenady
    mi to nie wiele da, z karty po za stacją benzynową nie mam gdzie korzystać,
    piotr i paweł, tesco są dość drogimi sklepami, więc 1% to za mało

    > kubek. I dużo bardziej "emocjonalne" niż np. zwolnienie z opłaty rocznej.
    mi to nie wiele da, mam kartę + dodatkową na zawsze darmowo

  • 34. Data: 2009-10-02 19:51:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    To nie ma ci "coś dać", tylko ma być rekompensatą dla osób, które z winy
    banku doświadczyły jakiegoś dyskomfortu. I ja uważam, że zostało to
    pomyślane świetnie. Znikomy koszt dla banku a dość efektowne. Oczywiście
    ponarzekać zawsze się da, gdyby dawali np. 100 zł, zaraz by można podnieść
    krzyk, że ktoś się czuje obrażony rzucaniem mu jakiegoś ochłapu. A gdyby
    dawali np. 10 zł od każdej nieudanej autoryzacji, że premiują debili. :)

  • 35. Data: 2009-10-02 20:15:26
    Temat: Re: [OT] m-bank leży?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    >
    > To nie ma ci "coś dać", tylko ma być rekompensatą dla osób, które z winy

    [...]
    nie mam prawa do własnego zdania?

    nie negowałem zalet dla innych
    pokazałem niską wartość dla mnie