  • 11. Data: 2009-04-21 09:27:04
    Temat: Re: lyberałów pomysły na kryzys
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:gsjqgt$gpn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości

    > Skurwysyny mojego głosu nigdy nie dostaną

    ale patrz jeszcze jakie do szuje...
    wczoraj na onecie puscili 3K za samochód... a dzis łeee bo "tylko" pińcet
    rocznie.
    Każdy.. no jak z 3K na pińcet to jakoś "przeżyje".
    Co za stalinowska manipulacja...
    george

  • 12. Data: 2009-04-21 09:27:45
    Od: iktorn <n...@e...com>

    george pisze:
> [...]

    Nie jestem jakimś szczególnym zwolennikiem jakiejś partii... ale
    strasznie bawi mnie to, że na PiS, LPR, Samoobronę nie głosowały
    osoby, które najwięcej skorzystały na ich władzy i zamiast tego wybrały
    takie cóś, co tylko kombinuje jak tu pozyskać więcej kasy od pracujących
    aby ją dalej rozdać (po potrąceniu kosztów dystrybucji).

  • 13. Data: 2009-04-21 09:33:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

> [...]
    > takie cóś, co tylko kombinuje jak tu pozyskać więcej kasy od pracujących
    > aby ją dalej rozdać (po potrąceniu kosztów dystrybucji).

    niestety czasami daje się człowiek ponieść emocjom i chce zagłosować przeciw
    tym mlaskaczom.
    Na nasze szczescie to chyba zyta ich wtedy przekonała do tego "dealu". Oni
    byli od wojenek a na gospodarcie sie na szczęscie nie znali i próbowali
    jedynie zachować status quo.

    george

  • 14. Data: 2009-04-21 11:28:15
    Od: "Bajbus13" <b...@t...pl>

    > Skurwysyny mojego głosu nigdy nie dostaną
    Dwie sprawy:
    - Nigdy nie mow nigdy
    - madry wie przed to co glupi dowie sie po
    Ja na nich nie glosowalem i nie zaglosuje.
    Wiadome bylo,ze krowa ktora duzo ryczy malo mleka - a Ci panowie juz tak
    maja, wiec nie dziw sie.
    Pzdr
    Bajbus13

  • 15. Data: 2009-04-21 11:34:34
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Kto to powiedzial: "Nigdy nie zgodze sie na nowe podatki" ?
    --------

    Myślę, że wszyscy czytający i piszący na tej grupie dyskusyjnej nie chcieliby
    podnoszenia jakichkolwiek podatków a na pewno życzyliby sobie zniesienia
    podatku Belki jako minimum.
    Ja też głosując na PO miałem nadzieję, że jeśli wygrają wybory to reformy będą
    szły w kierunku porządkowania finansów państwa i obniżania obciążeń podatkowych.

    Niestety, rzeczywistość jesienią 2007r. była diametralnie inna niż obecnie.
    Jeśli nie pamiętasz to przypomnę: dynamika PKB przekraczała 6%.
    Min. Zyta Gilowska mogła więc zdecydować się na obniżkę składki rentowej bo
    ówczesna sytuacja na to pozwalała.
    Globalny kryzys spowodował jednak diametralną zmianę sytuacji i drastyczny
    spadek przychodów do budżetu państwa.

    Co by zrobił na miejscu Tuska i Rostowskiego jakikolwiek inny rząd?
    Odpowiem Ci z góry.
    Żaden rząd nie mógłby nic zrobić. To tylko fajnie wygląda w publicystyce UPR.
    Ale to tylko baśnie o prawdziwym kapitalizmie dla naiwnych.

  • 16. Data: 2009-04-21 11:50:17
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> pisze:

    > Kto to powiedzial: "Nigdy nie zgodze sie na nowe podatki" ?
    > D.

    A możesz powiedzieć? Bo Google nie wie i nie znajduje :-)

    Kto *potwierdził* przedwyborczą obietnicę zniesienie "podatku Belki"
    *już po* wygranych wyborach? Cały Tusk :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jutro to najbardziej zajęty dzień roku.

  • 17. Data: 2009-04-21 11:52:46
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, rzeczywistość jesienią 2007r. była diametralnie inna niż
    > obecnie.
    > Jeśli nie pamiętasz to przypomnę: dynamika PKB przekraczała 6%.

    Ale, ale...
    Zacznijmy od pierwszej obietnicy:

    1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy

    http://www.tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platform
    y/

  • 18. Data: 2009-04-21 12:51:32
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rocznie.
    > Każdy.. no jak z 3K na pińcet to jakoś "przeżyje".

    Teraz mamy rządy POzerów... Mamy podobną długość rządów PO jak PIS, z tym ,
    że PO miała gotowe ustawy w szufladach :)... No i jak możemy porównać
    dokonania tych dwóch partii ? ... Jakieś pozytywne rozwiązania, jakieś
    decyzje(próba "prywatyzacji" szpitali od której tak się PO dystansowało po
    ujawnieniu nagrań z Sawicką)? ... Myśleli, że pojadą na medialnym wizerunku
    i wzroście gospodarczym ale się nie udało, no i wyszła miernota obecnej
    ekipy rządzącej... PODATEK Ekologiczny ? ... Przecież ta partia się
    kompromituje, najpierw zagrożą wprowadzeniem podatku , nastraszą
    społeczeństwo a ostatecznie odstąpią od pomysłu i elektorat PO będzie się
    radował jaki to ma litościwy rząd... Potrafią straszyć i tyle... Sieć
    radarów, dziesiątki, setki aut z videorejestratorami ? a podobno to za PIS
    było państwo policyjne... Ciekawe jak się czuje teraz oszukany elektorat PO,
    oby tylko wystawił rachunek rządzącym w wyborach ... pozdr :)

  • 19. Data: 2009-04-21 12:57:17
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jak się czuje teraz oszukany elektorat PO, oby tylko wystawił
    > rachunek rządzącym w wyborach ... pozdr :)

    Zmienią nazwę i po bólu.
    Ilu wyborców PO pamięta o takich tworach jak UD, KLD, UW, PD?
    Zmienią PO na PA, zareklamują zupełnie nową jakość a podniecone matoły pójdą
    do urn poprawnie uświadomione.

  • 20. Data: 2009-04-21 18:10:52
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

    > Kto *potwierdził* przedwyborczą obietnicę zniesienie "podatku Belki"
    > *juĹź po* wygranych wyborach?

    Waldemar

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Waldemar-Pawlak-za-l
    ikwidacja-podatku-Belki-
    1940728.html

    Na razie tylko "chce", pewnie coś kupił i zarobił i niechciałby się dzielić
    z fiskusem :-)

    kc