  • 21. Data: 2003-11-19 12:40:56
    Temat: Re: lukas - tez dostaliscie kawe i herbate listownie?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "bartoldzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bpfo2h$38g$1@inews.gazeta.pl...

    > Zmiany do regulaminów przyszły wczoraj z wyciągiem do konta pro. Troszke
    > późno co?

    Nie no, termin liczy się od daty dostarczenia, nie chce mi się teraz wnikać
    dokładnie.

    W każdym razie już widzę to, że klienci bez wyciągów oczywiście nie zostaną
    poinformowani. Ale to już znamy. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 22. Data: 2003-11-19 12:56:39
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Jeśli pozytywne: proszę o określenie, jaki ma się pakiet i czy przyszło to
    > razem z wyciągiem, czy jako osobna przesyłka ?

    Nie dostalem ale mnie to wali :-))))
    Ich karty uzywalem ze 3 razy w bankomacie i ze 2 razy w POS'ie
    (w ciagu 2 lat :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 23. Data: 2003-11-19 13:05:53
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpfl5m$11e$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bpfj36$aqv$1@topaz.icpnet.pl...

    > Aż spytam z ciekawości. Czy KTOKOLWIEK dostał informację o nowych
    > regulaminach konta i karty VE wprowadzonych w październiku w LUKAS
    > Banku ???
    >
    > Tym razem, proszę o odpowiedzi pozytywne, a także negatywne. :-)
    >
    > Jeśli pozytywne: proszę o określenie, jaki ma się pakiet i czy
    > przyszło to razem z wyciągiem, czy jako osobna przesyłka ?

    Ja tylko pamietam smak tej herbaty :))))

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-11-19 13:06:31
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> nagryzmolił(a) w
    news:bpfl5m$11e$1@news.onet.pl :

> [...]
    >
    > Jeśli pozytywne: proszę o określenie, jaki ma się pakiet i czy przyszło to
    > razem z wyciągiem, czy jako osobna przesyłka ?

    Ja nic nie dostałem, ani regulaminów ani kawy i hebraty :-((
    Może jednak napisać reklamację ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 25. Data: 2003-11-19 13:09:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bpfpqk$ad5$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja nic nie dostałem, ani regulaminów ani kawy i hebraty :-((
    > Może jednak napisać reklamację ;-))

    Nie, bo Ci napiszą, że skoro już się zapoznałeś, to już Cię obowiązują
    zmiany. Oni są kochani...

    A ja ciągle czekam na reakcję UOKiK albo rzecznika prasowego - bo w oba
    miejsca poszedł fajny tekścik...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 26. Data: 2003-11-19 13:28:09
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_NO-SPAM_>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A ja ciągle czekam na reakcję UOKiK albo rzecznika prasowego - bo w
    oba
    > miejsca poszedł fajny tekścik...

    A mozesz rzucic na p.b.b. ten tekst albo wywiesic gdzies na www?

    P.S. Zmiany regulaminu przyszly ostatnio wraz w wyciagiem (pro).

    ----------------
    pozdrawiam
    opolanin

  • 27. Data: 2003-11-19 15:58:13
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > Ja dostalem (i skonsumowalem) w zeszlym tygodniu

    :-)
    nie zebym sie jakos czepial - ot - tak mi przyszlo na jezyk wiec pisze ;-))
    gdybym byl bilkiem ladenkiem - :-)) (albo jego wiernym wyznawca) to chyba
    wiedzialbym juz jak tanio zalatwic spora grupe ;-))
    ps
    jak widac mam mordercze instynkta :-)) i nadaje sie do tej roboty
    a konsumenckie dzialania bankowe ... hmmm - no dobra - nie mam zdania :-))

  • 28. Data: 2003-11-19 16:22:23
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpg4gg$9nt$...@n...news.tpi.pl,
    Krab <k...@p...of.pl>:

> [...]
    > jak widac mam mordercze instynkta :-)) i nadaje sie do tej roboty
    > a konsumenckie dzialania bankowe ... hmmm - no dobra - nie mam zdania

    :) Spoko, list od Lukasa mial podpis cyfrowy ;P

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-11-20 06:47:06
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak widac mam mordercze instynkta :-)) i nadaje sie do tej roboty
    > a konsumenckie dzialania bankowe ... hmmm - no dobra - nie mam zdania :-))

    ale sa osoby ostrozne , np ja, dostalem 17.11 , wczoraj zapoczatkowalem
    watek i dowiedzialem sie ze byly osoby ktore juz skosztowaly i zyja... wiec
    moze w weekend sie skusze :)

  • 30. Data: 2003-11-20 07:07:18
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpho3h$qti$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:

    > ale sa osoby ostrozne , np ja, dostalem 17.11 , wczoraj
    > zapoczatkowalem watek i dowiedzialem sie ze byly osoby ktore juz
    > skosztowaly i zyja... wiec moze w weekend sie skusze :)

    Ale te informacje to moze byc podpucha niecnego zloczyncy ;)

    BTW, nadal czuje sie dobrze :)

    --
    Robert