  • 1. Data: 2004-01-27 15:44:24
    Temat: lukas nie dziala mBank nie dziala.....
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    ......kurwa jebcie sie w leb z takimi bankami kurwa musze wyslac przelew a
    nie moge bo pojebane banki w polsce maja problemy.
    kurwa nie poto zalozylem konta w bankach internetowych zeby teraz sie
    denerwowac i nie moc wyslac przelewow.
    W dupe se wsadzcie takie uslugi!!!!!!!!

    ps. to wszystko bylo do bankow i do adminow tych bankow

    --
    k...@p...pl
    gg 1479451

  • 2. Data: 2004-01-27 15:46:59
    Temat: Re: lukas nie dziala mBank nie dziala.....
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    i jeszcze mBank wprowadza oplaty6 za przelewy....no zesz w kurwe
    jebane......i pytam sie ZA CO???????

    --
    k...@p...pl
    gg 1479451

  • 3. Data: 2004-01-27 15:49:00
    Od: Duke <d...@p...wp.pl>

    Karo800 wrote:

    > ps. to wszystko bylo do bankow i do adminow tych bankow

    A może powinno być do Twojego providera? Bo z mBakiem jest wszytko w
    porządku.

  • 4. Data: 2004-01-27 15:52:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ps. to wszystko bylo do bankow i do adminow tych bankow

    Oba serwisy (Lukas i mb) transakcyjne działają aż miło. Miej pretensje do
    swojego ISP. I przestań wrzucać przekleństwa.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-01-27 15:54:26
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    sory unioslem sie .....ale nadal mi nie dziala, na mogemie i na
    SDI.......zaznaczam ze wszystko inne dziala, strony itp:(

    --
    k...@p...pl
    gg 1479451

  • 6. Data: 2004-01-27 16:06:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Karo800" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > i jeszcze mBank wprowadza oplaty6 za przelewy....no zesz w kurwe
    > jebane......i pytam sie ZA CO???????

    Sam sobie odpowiedziałeś. Za przelewy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-01-27 16:20:15
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > sory unioslem sie .....ale nadal mi nie dziala, na mogemie i na
    > SDI.......zaznaczam ze wszystko inne dziala, strony itp:(

    A to nie jest tak, że tylko szyfrowane stroną Ci nie chodzą??
    Zresetuj kompa i bedzie git.
    Michał Masłowski

  • 8. Data: 2004-01-27 17:34:07
    Od: z...@p...onet.pl

    > ......k............

    Aleś przedni lingwista golonkowy ze stolycy (Wołomina?)... :-0

    Aż mi tu bajtle pytają: "a dlaczego ten pan w internecie się tak brzydko
    wyraża?"

  • 9. Data: 2004-01-27 18:15:12
    Od: "exbros" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie moge bo pojebane banki w polsce maja problemy.
    > kurwa nie poto zalozylem konta w bankach internetowych zeby teraz sie

    No i dlaczego fieju robisz oborę z przyzwoitej grupy?
    Załóż dres i weź się za naprawianie komputerka, bo ci się zepsuł...
    Bez pozdrowień
    exbros

    P.S. Oba wymienione banki śmigają cały dzień aż miło.

  • 10. Data: 2004-01-27 22:11:02
    Od: antekant <A...@n...net>

    Karo800 wrote:

    > i jeszcze mBank wprowadza oplaty6 za przelewy....no zesz w kurwe
    > jebane......i pytam sie ZA CO???????

    Za kare, uzywasz tak plugawego jezyka, ze ci sie to chyba nalezy.