  • 1. Data: 2003-07-26 19:31:45
    Temat: [lukas]drastyczne podwyzszenie oprocentowania-czy to mozliwe?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    znajomi wzieli w lukasie kredyt samochodowy na 16% p.a. niedawno dostali
    pismo, ze oprocentowanie im wzrasta do 28 %, wielkosc rat sie nie zmienia,
    tylko kredyt zostaje wydluzony o 2 lata.

    nie widzialam tych papierow, ale moze ktos mial do czynienia z lukasem i
    spotkalo go to samo. raty byly ok. 800 zl miesiecznie, wiec przedluzenie
    tego o 2 lata to jakis koszmar?...

  • 2. Data: 2003-07-26 19:38:51
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > nie widzialam tych papierow, ale moze ktos mial do czynienia z lukasem i
    > spotkalo go to samo. raty byly ok. 800 zl miesiecznie, wiec przedluzenie

    Zapraszam na
    http://www.lukas.pl/oferta_kredyty_samochod-tab.asp

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2003-07-27 05:40:07
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    rena wrote:
> [...]
    >
    > nie widzialam tych papierow, ale moze ktos mial do czynienia z lukasem i
    > spotkalo go to samo. raty byly ok. 800 zl miesiecznie, wiec przedluzenie

    To zobacz te papiery i napisz _dokładnie_ o co tam chodzi. Może mieli
    jakieś kłopoty ze spłacaniem? A poza tym umowa kredytowa jest umową
    dwustronną i jednostronnie nie można jej, poza dokładnie określonymi
    przypadkami, zmieniać.

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2003-07-27 19:20:18
    Od: "PePe" <p...@k...pl>

    A poza tym umowa kredytowa jest umową
    > dwustronną i jednostronnie nie można jej, poza dokładnie określonymi
    > przypadkami, zmieniać.
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek

    Tak, ale oprocentowanie też jest "zmienne", więc bank może je zmienić w każdej
    chwili.
    Pozdr. Pepe

  • 5. Data: 2003-07-28 06:32:53
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    PePe <p...@k...pl> wrote:

    > A poza tym umowa kredytowa jest umową
    >
    > Tak, ale oprocentowanie też jest "zmienne", więc bank może je zmienić w
    > każdej chwili.

    To jest powód dla którego podziękowałem panu z mBanku za ofertę kredytu
    hipotecznego, w którym odsetki są ustalane na podstawie decyzji centrali (a
    mogą się zmienić w chyba 10 przypadkach, np. "przy zmianie inflacji").

    Swoją drogą ubawiłem się nieźle, jak na pytanie "a jaką mam gwarancję, że
    za rok Państwo nie podniosą oprocentowania do 20%" padła odpowiedź "no nie,
    oczywiście że tego nie zrobimy!" :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 6. Data: 2003-07-28 12:14:43
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    PePe <p...@k...pl> napisał(a):

    > A poza tym umowa kredytowa jest umową

    > Tak, ale oprocentowanie też jest "zmienne", więc bank może je zmienić w
    każdej
    > chwili.

    Ale Rena przeciez napisala ze zmienil sie okres splaty a to juz chyba jest
    zmiana umowy?

    Pzdr
    KI