eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lukas]drastyczne podwyzszenie oprocentowania-czy to mozliwe? › Re: [lukas]drastyczne podwyzszenie oprocentowania-czy to mozliwe?
    From: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [lukas]drastyczne podwyzszenie oprocentowania-czy to mozliwe?
    Date: Mon, 28 Jul 2003 06:32:53 +0000 (UTC)

    PePe <p...@k...pl> wrote:

    > A poza tym umowa kredytowa jest umową
    >
    > Tak, ale oprocentowanie też jest "zmienne", więc bank może je zmienić w
    > każdej chwili.

    To jest powód dla którego podziękowałem panu z mBanku za ofertę kredytu
    hipotecznego, w którym odsetki są ustalane na podstawie decyzji centrali (a
    mogą się zmienić w chyba 10 przypadkach, np. "przy zmianie inflacji").

    Swoją drogą ubawiłem się nieźle, jak na pytanie "a jaką mam gwarancję, że
    za rok Państwo nie podniosą oprocentowania do 20%" padła odpowiedź "no nie,
    oczywiście że tego nie zrobimy!" :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków