  • 1. Data: 2003-07-27 08:53:37
    Temat: Re: Ciekawa funkcjonalnosc KK BPH
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jurek Zielinski wrote:
    > Tylko dlaczego do końca października? A już chciałem się przenieść z
    > kartą do BPH.

    Pozniej beda pobierac zdaje sie (musialbys dokladnie sprawdzic) maly procent
    od takich kwot. (czyli nie bedzie procentowac jak wyplata z bankomatu ;).
    Skopiowali z Citi - i pomysl calkiem fajny - jak ktos ma duzy limit :)
    BTW zawsze np w Ideii (a i u innych operatorow tez chyba?) obciazyc KK.
    Dostajesz profity a i rachunek placisz za jakis czas :D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-27 09:13:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bg03mr$s52$1@news.onet.pl...

> [...]
    > BTW zawsze np w Ideii (a i u innych operatorow tez chyba?) obciazyc KK.
    > Dostajesz profity a i rachunek placisz za jakis czas :D

    Blad. W BPH po zakonczeniu promocji wszystkie przelewy z rachunku karty beda
    traktowane jako transakcje gotowkowe (prowizja + brak grace periodu). W Citi
    wszystkie przelewy w przypadku szeroko rozumianych oplat mieszkaniowych
    (czynsz, woda, energia, tv kablowa, internet i wiele innych) sa traktowane
    zawsze jak transakcje bezgotowkowe (grace perod), ale obciazone prowizja (do
    konca br prowizja za przelewy wykonane za pomoca IVR nie jest pobierana).
    Fakt, ze pomysl sciagniety z Citi, ale sama usluga, gorsza :).

    Maciej

  • 3. Data: 2003-07-27 09:17:52
    Temat: Ciekawa funkcjonalnosc KK BPH
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Taki mail dostałem od BPH

    "[...]
    Chcšc spełnić oczekiwania dotychczasowych posiadaczy kart kredytowych
    nasz Bank 10 lipca br. wprowadził kolejne udogodnienie - możliwo^Üć
    realizowania przelewów z rachunku karty kredytowej.

    Dzięki tej unikalnej usłudze mogš Państwo regulować rachunki np. za
    telefon, pršd, gaz oraz inne comiesięczne opłaty, a także dokonywać
    przelewu na dowolny rachunek, zarówno w BPH PBK SA, jak i poza Bankiem.
    [...]
    W ramach promocji trwajšcej do 31 pa^ßdziernika br. przelewy obcišżajšce
    rachunek karty kredytowej traktowane będš analogicznie, jak transakcje
    bezgotówkowe.
    [...]"

    Tylko dlaczego do końca października? A już chciałem się przenieść z
    kartą do BPH.

    Jurek

  • 4. Data: 2003-07-27 13:33:32
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    MK wrote:
    > Fakt, ze pomysl sciagniety z Citi, ale sama usluga, gorsza :).

    Nie gorsza, tylko droższa.
    Nawet podczas promocji trzeba zapłacić minimum 0,5% prowizji za przelew.
    Póżniej jeszcze odsetki ...
    Drogo.

    MichalL