  • 1. Data: 2005-10-11 16:03:22
    Temat: [lukas] Mi juz dziala
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Mimo tej powaznej jednak wpadki z systemem calosc teraz prezentuje sie
    bardzo solidnie i elegancko. Nadto gratulacje dla Lukasa ze w tak
    krytycznej sytuacji szybki i sensownie zareagowali - dzis po raz pierwszy
    widzialem ich placowce wszystkie stanowiska obsadzone - zawsze sa 2, dzis
    bylo ich 5.

    Mimo wszystko dobra robota, a nie myli sie tylko ten kto nic nie robi.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Artykuł satyryczny w Timesie to jedna sprawa, ale cegły i kije trafiają
    prosto w sedno.

  • 2. Data: 2005-10-11 16:38:00
    Temat: Re: [lukas] Mi juz dziala
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    A mi znowu nie

    W związku z rozbudową i aktualizacją systemu informatycznego LUKAS Banku w
    tej chwili korzystanie z LUKAS e-Banku jest niemożliwe. Za związane z tym
    niedogoności przepraszamy.

    A mial byc niedostepny od 23 do 6 rano

    Marcin_P.

  • 3. Data: 2005-10-11 16:39:14
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@W...gazeta.pl>

    Poke <poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}@konto2.pl> napisał(a):

    > Mimo tej powaznej jednak wpadki z systemem

    Stan z godz. 18:37

    Szanowni Klienci,

  • 4. Data: 2005-10-11 18:36:06
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Nie korzystam z usług Lucasa ale zechęcony licznymi postami na jego
    temat wszedłem sobie na nieco wcześniej podaną stronę

    https://e-bank.lukas.com.pl/index2.html

    Po długim oczekiwaniu przeczytałem nieco filozoficzny tekst , którego
    nie odparta logika zmusiła mnie do uśmiechu

    "Strona o podanym adresie nie istnieje, więc nie może być wyświetlona."

    pozd
    Adam

  • 5. Data: 2005-10-11 18:45:06
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Sory miało iść na grupę

  • 6. Data: 2005-10-11 18:46:52
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    > nie odparta logika zmusiła mnie do uśmiechu
    >
    > "Strona o podanym adresie nie istnieje, więc nie może być wyświetlona."

    No co położyli serwera widać dokładają procki bo nie wydala z nowym systemem
    :)