  • 1. Data: 2009-02-16 08:03:38
    Temat: lukas 8%
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Poprawcie mnie, jeśli się mylę - promocja trwa do dziś *włącznie*, czyli
    środki należy zabrać z banku dopiero jutro, bo za dzisiejszą noc należy
    się jeszcze 8%?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-02-16 08:43:10
    Temat: Re: lukas 8%
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 09:03:38 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Poprawcie mnie, jeśli się mylę - promocja trwa do dziś *włącznie*, czyli
    > środki należy zabrać z banku dopiero jutro, bo za dzisiejszą noc należy
    > się jeszcze 8%?

    Tak.

  • 3. Data: 2009-02-16 12:22:36
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    > Tak.

    a wie ktoś, co poczyni lukas dalej, i jaki procent zaproponuje?
    nie chce mi się szukać nowych lokat dla zdeponowanej w lukasie kasy.

  • 4. Data: 2009-02-16 13:03:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 13:22:36 +0100, Końrad N.S. napisał(a):

    > a wie ktoś, co poczyni lukas dalej, i jaki procent zaproponuje? nie chce
    > mi się szukać nowych lokat dla zdeponowanej w lukasie kasy.

    Prawdopodobnie 4,5 - taka jest obecnie stawka "niepromocyjna".

  • 5. Data: 2009-02-16 15:53:43
    Od: " " <a...@g...pl>

    Końrad N.S. <n...@e...me> napisał(a):
    a wie ktoĹ&#65533;, co poczyni lukas dalej, i jaki procent zaproponuje?
    > nie chce mi siÄ&#65533; szukaÄ&#65533; nowych lokat dla zdeponowanej w lukasie
    kasy.

    Jutro się dowiesz :)

  • 6. Data: 2009-02-17 07:29:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 15:53:43 +0000, napisał(a):

    > a wie ktoĹ&#65533;, co poczyni
    > lukas dalej, i jaki procent zaproponuje?
    >
    > Jutro się dowiesz :)

    U mnie nadal w serwisie transakcyjnym podaje 8%

  • 7. Data: 2009-02-17 09:35:01
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > U mnie nadal w serwisie transakcyjnym podaje 8%

    no właśnie, co się dzieje?

  • 8. Data: 2009-02-17 13:34:38
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie, co się dzieje?

    zmyłka dla naiwnych

  • 9. Data: 2009-02-17 16:21:49
    Od: victor <v...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 07:29:26 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > U mnie nadal w serwisie transakcyjnym podaje 8%

    U mnie w serwisie transakcyjnym na lukas e-konto podaje oprocentowanie...
    23%! :)

  • 10. Data: 2009-02-17 16:43:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "victor" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie w serwisie transakcyjnym na lukas e-konto podaje oprocentowanie...
    > 23%! :)

    pewnie dlatego że nie masz na nim nic
    też tak miałem