  • 1. Data: 2009-02-16 09:33:29
    Temat: CHFPLN 2
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Rany, ale emocje. 10 groszy robią w dwie godziny. :-)

    Mamy 3,2113 stop-lossy chyba poszły :-)

    A teraz wracać mi tu zaraz na 2,90-3,00 gdzie jest realny poziom! :-)))

    marekz

  • 2. Data: 2009-02-16 09:51:33
    Temat: Re: CHFPLN 2
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Lut, 10:33, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Rany, ale emocje. 10 groszy robią w dwie godziny. :-)
    >
    > Mamy 3,2113 stop-lossy chyba poszły :-)
    >
    > A teraz wracać mi tu zaraz na 2,90-3,00 gdzie jest realny poziom! :-)))

    Żniwa dla spekulantów :;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-16 12:59:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Żniwa dla spekulantów :;-)

    Opornie coś wraca. :-)
    Dziś w USA święto, to można trochę z dystansem podejść do tego krachowania
    złotego. No i można sobie pograć na groźbach Pawlaka, że opcje
    pounieważniają z urzędu.

    Jakby się te poziomy miały jutro utrwalić albo pogłębić, to możemy się
    poczuć jakby nasze perspektywy jako kraju były wyceniane podobnie do
    perspektyw Bangladeszu. :-)

    marekz

  • 4. Data: 2009-02-16 13:18:01
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jakby się te poziomy miały jutro utrwalić albo pogłębić, to możemy się
    > poczuć jakby nasze perspektywy jako kraju były wyceniane podobnie do
    > perspektyw Bangladeszu. :-)

    a są lepsze?
    lecimy na 3,50zł /1CHF niestety i żadne szczekanie naszych mondrusiów z
    rządu nic tu nie da.
    Już nie mogę tego słuchać jakim to mocarstwem gospodarczym w europie
    jesteśmy... Może powinni to po angielsku nagrać i puszczać w CNBC? Bo ONI
    chyba nie rozumieję po polsku. Jakby rozumieli to by chyba nie sprzedawali?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2009-02-16 13:25:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesteśmy... Może powinni to po angielsku nagrać i puszczać w CNBC? Bo ONI
    > chyba nie rozumieję po polsku. Jakby rozumieli to by chyba nie

    Nie znajduję argumentu dlaczego jesteśmy aż tak znacznie gorzej wyceniani w
    stosunku do przeciętnej w regionie, np. do CHFHUF. Nawet do indyjskiej rupii
    w rok PLN stracił 25%.

    Co takiego może być aż tak źle wyceniane? Przecież obligacje i bony się jak
    na razie sprzedają, a te notowania mają charakter quasi-krachowy...

    marekz

  • 6. Data: 2009-02-16 14:13:44
    Od: k...@o...pl

    On 16 Lut, 14:25, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Co takiego może być aż tak źle wyceniane? Przecież obligacje i bony się jak
    > na razie sprzedają, a te notowania mają charakter quasi-krachowy...
    [wersja spiskowa]
    Dwóch gości założyło się o kefir(no, może jogurt), że jeden z nich
    wykończy jakiś kraj.
    [/wersja spiskowa] ;)

  • 7. Data: 2009-02-16 14:43:57
    Od: jackob <1...@g...com>

    może :)
    http://www.youtube.com/watch?v=fD-p54CroD8

  • 8. Data: 2009-02-16 14:50:07
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jackob" <1...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    może :)
    http://www.youtube.com/watch?v=fD-p54CroD8

    Hehehe, świetnie zrobione. :)

    marekz

  • 9. Data: 2009-02-16 18:23:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 16 Feb 2009 10:33:29 +0100
    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Rany, ale emocje. 10 groszy robią w dwie godziny. :-)
    >
    > Mamy 3,2113 stop-lossy chyba poszły :-)
    >
    > A teraz wracać mi tu zaraz na 2,90-3,00 gdzie jest realny
    > poziom! :-)))

    No też dzisiaj gdzieś w przelocie w radiu słyszałem, że frank 3,26
    miejscami osiągał. Twoja granica 3,10 poszła w kibinymatryle ;) Pytanie
    gdzie się ten franek zatrzyma?

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-02-16 19:42:49
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

> [...]

    No też dzisiaj gdzieś w przelocie w radiu słyszałem, że frank 3,26
    miejscami osiągał. Twoja granica 3,10 poszła w kibinymatryle ;) Pytanie

    Patrz terminy

    Stawiam > 5,20 do 20 marca za euro

    CEzar