  • 1. Data: 2009-02-15 20:54:37
    Temat: Re: citibank = badziewiarze, czyli jak zwykle
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    MK pisze:
    > Ja tam bardzo nie narzekam na DC. Wada jest, ze zbierane punkty nie sa
    > automatycznie konwertowane na mile, a do tego jest smieszny sytem ich
    > naliczania (kazda transakcja osobno z obcieciem czesci dziesietnych).
    > MK

    Możesz wydać dyspozycję automatycznej konwersji punktów i wtedy co
    miesiąc będą przesyłać. W paczkach po 400 mil o ile pamiętam.
    Filip

  • 2. Data: 2009-02-15 21:05:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message

    > Możesz wydać dyspozycję automatycznej konwersji punktów i wtedy co miesiąc
    > będą przesyłać. W paczkach po 400 mil o ile pamiętam.

    Tez beda zaokraglac obcinajac? ;) Zaczekam, ze bede mial tyle zeby
    wykorzystac lub bede likwidowal karte.

    MK

  • 3. Data: 2009-02-15 21:22:27
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    MK pisze:
    > "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message

    > Tez beda zaokraglac obcinajac? ;) Zaczekam, ze bede mial tyle zeby
    > wykorzystac lub bede likwidowal karte.
    >
    > MK
    Akurat to zaokrąglanie to mi jakoś specjalnie nie przeszkadza, za to
    rozbawiło mnie, że za transakcje na stacjach benzynowych nie naliczają
    punktów - bardzo jestem ciekaw, jak oni to obliczają - siedzi pani
    Zosia, o przepraszam Zofia, i wykreśla z punktów transakcje typu "BP"?
    I jeszcze zwróć uwagę, że w regulaminie M&M jest punkt, że aby mile nie
    przepadały konieczne jest comiesięczne przekazywanie mil z rachunku
    karty Citi lub DC.

  • 4. Data: 2009-02-15 21:25:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > I jeszcze zwróć uwagę, że w regulaminie M&M jest punkt, że aby mile nie
    > przepadały konieczne jest comiesięczne przekazywanie mil z rachunku karty

    Mam Citi i DC, Citi defaultowo przekazuje, wiec nie ma problemu. Transakcje
    na stacjach rozpoznaja na podstawie MCC, ktory jest przekazywany przy
    transakcjach, ale niestety bardzo rzadko jest prezentowany klientowi. Jedyny
    bank, ktory pokazywal na wyciagach MCC, ktory znam to bylo LG Petro, ktore
    wchlonela Nordea...

    MK

  • 5. Data: 2009-02-15 21:29:53
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lut, 16:22, filip lach <f...@g...pl> wrote:

> [...]
    > punktów - bardzo jestem ciekaw, jak oni to obliczają - siedzi pani
    > Zosia, o przepraszam Zofia, i wykreśla z punktów transakcje typu "BP"?

    A jak pisalem o pani Magdzie czytajacej kody jednorazowe w CitiPhone
    to mnie nikt nie traktowal powaznie! ;)

    Nie, jest taka automatyczna pani Zosia i trzaska te transakcje juz
    przy rozliczeniu. Np. supermarkety maja kody transakcji zaczynajace
    sie na powiedzmy 234, kwiaciarnie na 445, stacje benzynowe na 678 itd.
    W ten sposob bank jest w stanie robic promocje typu "w pazdzierniku
    zwracamy 3% za zakupy w ksiegarniach"

  • 6. Data: 2009-02-15 21:34:34
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > prezentowany klientowi. Jedyny bank, ktory pokazywal na wyciagach MCC,
    > ktory znam to bylo LG Petro, ktore wchlonela Nordea...

    Kurcze, co to jest MCC? Bo gógluję i nie chce mi się już więcej
    wykluczać niż:

    MCC -plan -metropolitan -transport -council -citi -college ;-)
    Filip

  • 7. Data: 2009-02-15 21:36:49
    Temat: Re:[OT] citibank = badziewiarze, czyli jak zwykle
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    bradley.st pisze:

> [...]
    > sie na powiedzmy 234, kwiaciarnie na 445, stacje benzynowe na 678 itd.
    > W ten sposob bank jest w stanie robic promocje typu "w pazdzierniku

    Twój post o pani Magdzie jest dla mnie klasykiem ;-)
    gdzieś jest jakaś dokumentacja dla "MCC"?

  • 8. Data: 2009-02-15 21:37:24
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "filip lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kurcze, co to jest MCC? Bo gógluję i nie chce mi się już więcej wykluczać
    > niż:

    Merchant Category Classification

    marekz

  • 9. Data: 2009-02-15 21:39:05
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "filip lach" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kurcze, co to jest MCC? Bo gógluję i nie chce mi się już więcej wykluczać
    > niż:

    Merchant Category Classification
    czy tam Merchant Category Code

    marekz

  • 10. Data: 2009-02-15 21:40:24
    Temat: Re: Re:[OT] citibank = badziewiarze, czyli jak zwykle
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Twój post o pani Magdzie jest dla mnie klasykiem ;-)
    > gdzieś jest jakaś dokumentacja dla "MCC"?

    http://www.mrsc.org/govdocs/p58mcc_codes.pdf
    http://www.da.usda.gov/procurement/card/card_x/mcc.p
    df

    marekz