  • Data: 2013-04-03 12:42:52
    Temat: Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-03 11:25, Tomasz Chmielewski pisze:

    > No i - gdzie jest krzyz!

    Przyczepiło się Towarzystwo matur :-)

    A próba wprowadzenia w błąd, usiłowanie wyzyskania błędu, nie precyzyjne
    poinformowanie klienta???
    Tak tak! Jest taki paragraf i można go używać.
    Już nikt nie zwraca na takie szczegóły uwagi? Wstyd!!! :-)

    Normalnie pobieraczek Tfuuu!!!

    PS. Sorry to grupa o bankach. Nie można przecież od instytucji zaufania
    publicznego wymagać... W zasadzie to nie wiem czy czegokolwiek można
    wymagać bo kolejne granice złodziejstwa ciągle są przekraczane.