  • Data: 2013-04-03 18:01:15
    Temat: Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-03 14:35, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie (moim zdaniem) nie dotyczyło ofert, które próbują coś ukryć
    > tylko ofert, które wykładają kawa na ławę precyzyjne informacje o % w
    > każdym kolejnym miesiącu trwania lokaty (a że w reklamie podają %
    > ostatniego miesiąca to..... tak jak w sklepie obniżka do 50% i pewnie
    > jakiś jeden absolutnie nie chodliwy produkt ma te 50%).
    > I chodziło o to czy taka oferta jest do analfabetów (rozumiem, że w
    > sensie arytmetycznym) i jak wielu ich jest.

    > Jak w ofarcie wszystko jest napisane jasno i jednoznacznie i nie małymi
> [...]

    Np. taki fajny tekst: "oprocentowanie kredytu już od 10%, czas
    kredytowania już od 1 roku" ;-)

    Napisz czym to wszystko różni się od pobieraczka?
    Jest celowe działanie, jest wprowadzenie w błąd lub działanie w celu
    wyzyskania błędu, jest nie dość dokładne poinformowanie.

    Tak wszyscy tak robią ale pobieraczek zabuli. A inni? Inni mają dobry
    lobbing, niby nadzór instytucji kontrolujących, działają na mniejszą
    skalę i nie robią tyle szumu (są sprytniejsi).

    Ale merytorycznie. Czym się różnią od pobieraqczka?

    PS. Tak wiem... Te potencjalne kary i tak są już wkalkulowane w biznes.
    Mimo wszystko się opłaci.
    Tylko jak młodzi ambitni ojcowie marketingowcy wytłumaczą swoim dzieciom
    że oszukiwać i kraść to nie jest BEEE? Jak im spojrzą w oczy :-)

    PS. 2. W święta mogłem sobie posłuchać co się wyprawia na wsiach i w
    małych miejscowościach. Jak różne instytucje okradają starszych mniej
    kumatych ludzi (może inaczej: kumatych ale nie potrafiących sobie
    wyobrazić że można tak bezczelnie w żywe oczy łgać)
    Parabankom i o zgrozo bankom też się dostało.
    Takie życie, czasy, kapitalizm, normalka?
    NIE to nie jest normalne. To jest wynaturzenie i trzeba wszędzie gdzie
    można to potępiać, pokazywać palcem i KARAĆ!!!