  • Data: 2013-04-03 18:56:11
    Temat: Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:kjhjo9$jfb$1@news.task.gda.pl...

    > Np. taki fajny tekst: "oprocentowanie kredytu już od 10%, czas
    > kredytowania już od 1 roku" ;-)
    >
    > Napisz czym to wszystko różni się od pobieraczka?

    Nie wiem co to było z tym pobieraczkiem, tylko coś mi się o uszy obiło (nie
    wiem też co jest z tym n i c+).

    > Jest celowe działanie, jest wprowadzenie w błąd lub działanie w celu
    > wyzyskania błędu, jest nie dość dokładne poinformowanie.

    Aby rozważać celowe wprowadzenie w błąd trzeba by skupić się na jakiejś
    konkretnej jednej ofercie a tu chodziło o to do jakich klientów adresowane
    są lokaty progresywne oferowane przez wiele banków.
    P.G.