  • Data: 2013-04-03 20:38:34
    Temat: Re: "lokaty progresywne" dla analfabetow??
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-03 18:56, Piotr Gałka pisze:
    > Aby rozważać celowe wprowadzenie w błąd trzeba by skupić się na jakiejś
    > konkretnej jednej ofercie a tu chodziło o to do jakich klientów
    > adresowane są lokaty progresywne oferowane przez wiele banków.
    > P.G.

    Te oferty są dokładnie policzone, poprzedzone stosownymi badaniami
    psychologicznymi i rozeznaniem na co w danej chwili można sobie
    pozwolić, jakie kary dostać i co może opinia społeczna na to. :-)
    Nie ma mowy o rzetelności, uczciwości, przestrzeganiu przepisów prawa.
    Generalizuję. Wiem że w pamięci zostają na dłużej te złe doświadczenia,
    ale skala tego nawału kłamstwa jest już przerażająca. Wszyscy naokoło
    chcą mnie _podstępnie_ okraść. Nie zrobić ze mną biznesu dla obopólnej
    korzyści.
    A tu UWAGA! Mamy do czynienia z instytucją zaufania... :-)

    Sam przy wyborze lokaty musiałem się nieźle wczytać w warunki
    progresywnej żeby pojąć po kiego grzyba taki galimatias.
    Doszedłem do wniosku że chodziło tylko i wyłącznie o pochwalenie się
    tymi 5% i zamącenie klientowi w głowie. I tak wychodzi wsio ryba.