  • Data: 2002-03-20 10:30:30
    Temat: Re: lokaty 'over night'
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kasia Sobkowiak"
    > wiem ze calkiem niedawno BIG Bank Gdanski mial cos podobnego... bardzo
    > dobrze oprocentowana.
    >
    > mozecie mi cos takiego w jakims banku polecic?

    nadal ma ale z tym dobrym oproc. to przesada
    zawsze bylo o 1 oczko lepsze niz ROR a to jest teraz niewiele
    jedyna zeleta to ta, ze rusza automatycznie jak masz na r-ku 3000
    zostawiajac na ror 2000 a reszte na noc przeksiegowuje

    w Fortisie - e-pakiet chyba nie oferuje lokaty overnight wiec trzeba miec
    pakiet srebrny z mies. wplata 3000 - lokata ON startuje jak masz
    przynajmniej 10,000 PLN a zostawia tez 2000.
    Tam jednak stopy sa co noc inne - aktualnie od ok 7 do 9%
    *** blad ***