  • 21. Data: 2011-02-12 13:06:48
    Temat: Re: lokaty bez belki - gdzie najlepsze i mozliwość załozenia kilku
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    witrak() wrote:

    > A ja polecam lokatę "odsetki płatne z góry" w Eurobanku.
    > 4.5%, trzy miesięce, odsetki o razu idą na konto i też procentują,
    > więc efektywnie wychodzi więcej niż 4.55%.

    Daje się założyć zdalnie, bez wizyty w oddziale lub odsyłania jakichś
    papierów?

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 22. Data: 2011-02-12 13:26:41
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-02-12 14:06, sTav pisze:

    > Daje się założyć zdalnie, bez wizyty w oddziale lub odsyłania jakichś
    > papierów?

    Jak masz konto w EB to da się całkowicie zdalnie, jak jeszcze nie masz
    to trzeba raz odwiedzić oddział, ewentualnie podpisać umowę dostarczoną
    przez kuriera. Przy czym lepszy jest wariant z wizytą w placówce, ja
    kiedyś wybrałem opcję z kurierem i założenia konta trwało prawie 2
    tygodnie (właśnie przez nierychliwość firmy kurierskiej), w oddziale
    trwało by to kilkanaście minut.

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-02-14 08:04:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 08:28:55 +0100, Maruda napisał(a):

    > Gdybyś tam miał zestawione aktualne nominalne % kilkunastu lokat z
    > kapitalizacją dzienną, to ta stronka może byłaby coś warta, a tak - jak
    > "wprawka z rachunków ucznia 5 klasy"

    Cytując link do jego strony poprawiasz mu tylko pozycję w Google i chyba
    tylko i wyłącznie o to mu chodzi.

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2011-02-17 00:37:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 10:56:20 +0100, witrak() napisał(a):

    > A ja polecam lokatę "odsetki płatne z góry" w Eurobanku.
    > 4.5%, trzy miesięce, odsetki o razu idą na konto i też procentują,
    > więc efektywnie wychodzi więcej niż 4.55%.

    To ale mu doradziłeś... Odejmij od tego belkę - zostaje niecałe 3.8%.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2011-02-17 10:25:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Borys Pogoreło wrote:

    > To ale mu doradziłeś... Odejmij od tego belkę - zostaje niecałe 3.8%.

    Żartujesz ?
    Ja mu *odradziłem* propozycję na 4.5% skoro jest 4.55% :-)

    witrak()

  • 26. Data: 2011-02-17 12:38:49
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    yt wrote:
    > witam
    >
    > możecie coś polecić? zalezy mi na załozeniu kilku lokat bezbelkowych z
    > mozliwie najwyzszym oprocentowaniem

    Ciekawostka:
    <http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ucieczka-przed-Belk
    a-wciaz-mozliwa-2289236.html>