  • 1. Data: 2005-09-29 13:51:12
    Temat: lokata - gdzie najkorzystniej
    Od: "Arczi" <A...@i...pl>

    Dzień dobry,

    Chciałbym, żebyście mi podpowiedzieli gdzie najlepiej ulokować swoje
    pieniądze. Mam troche ponad 20 tys. i na razie trzymam to na lokacie w
    inteligo. Nie ma z tego prawie żadnych odsetek.
    Na razie nie mam pomysłu na biznes więc pieniądze leżą. W jakim banku
    najlepiej założyć lokatę? A może jakieś inne propozycje? papiery wartosciowe
    itp ?

    z góry serdecznie dziękuje za podpowiedzi
    Artur

  • 2. Data: 2005-09-29 14:08:25
    Temat: Re: lokata - gdzie najkorzystniej
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Arczi" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym, żebyście mi podpowiedzieli gdzie najlepiej ulokować swoje
    > pieniądze. Mam troche ponad 20 tys. i na razie trzymam to na lokacie w

    A ile z tego gotów jesteś stracić bez żalu ?
    Jak nic, to zostaw je w spokoju tam , gdzie są.

  • 3. Data: 2005-09-29 15:58:30
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Na razie nie mam pomysłu na biznes więc pieniądze leżą. W jakim banku
    > najlepiej założyć lokatę? A może jakieś inne propozycje? papiery

    Getin zawsze miał dobre oprocentowanie - ale tak czy siak dzisiejsze odsetki
    z lokat są wszędzie marne.
    Zainteresuj sie SFI w mBanku - mozna nabyc jednostki uczestnictwa FI bez
    prowizji.
    Fundusze akcyjne są obecnie na topie. Aczkolwiek znawcy od dłuższego czasu
    zapowiadają bessę (na raie sie nie sprawdza)

    Darek

  • 4. Data: 2005-09-29 16:01:25
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Fundusze akcyjne są obecnie na topie. Aczkolwiek znawcy od dłuższego czasu
    > zapowiadają bessę (na raie sie nie sprawdza)

    Jak zaczna zapowiadac wieczna hosse, wowczas bedzie trzeba sie martwic ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2005-09-29 20:26:40
    Od: "Anna" <N...@w...pl>

    A może jakieś inne propozycje?

    Fundusze Inwestycyjne
    Jakie - zalezy od tego na jak dlugo chcesz pieniadze zdeponowac
    Jesli na kilka miesieczny - tu fundusze wylacznie rynku gotowkowego (ok 6%
    stopa zwrotu)
    Jesli na rok lub dwa- mozesz poszalec :) mieszane, stabilnego wzrostu
    a jak na dluzej - akcyjne ....

    Sprawdzaj koszty - roznie sa rozne:
    - Oplata dystrybucyjna
    - Oplata umozeniowa
    - Oplata za otwarcie rachunku
    - Oplata za konwersje ....

    oczywiscie w niektorych FI jest tylko oplata dystrybucyjna (za zakup) - ale
    zawsze to sprawdz

    Jesli chcesz dalszych rad:

    centrum malpa eni kropka pl

  • 6. Data: 2005-09-30 08:57:45
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    Arczi napisał(a):

> [...]
    > najlepiej założyć lokatę? A może jakieś inne propozycje? papiery wartosciowe

    Mozesz dac je mi... :) za rok doloze 10% do kwoty wyjsciowej...

    pozdr. ukasz

  • 7. Data: 2005-10-02 08:15:58
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Łukasz Stuglik napisal dnia 2005-09-30 10:57:

    > Mozesz dac je mi... :) za rok doloze 10% do kwoty wyjsciowej...

    Albo odejmie 100% hehe

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm