  • 11. Data: 2009-08-08 21:01:30
    Temat: Re: lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h5koli$mue$1@news.onet.pl

    > Takiego "kryzysu" to ja nie miałem nawet w czasach prosperity. Żaden z
    > moich znajomych nie stracił pracy, nikomu nie obniżono pensji, każdy
    > żyje jak dawniej.

    Mithosie! (wraz w przyjaciółmi) nie jesteś (jesteście) wykładnikiem całego
    społeczeństwa :)

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2009-08-08 21:07:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Mithosie! (wraz w przyjaciółmi) nie jesteś (jesteście) wykładnikiem całego
    > społeczeństwa :)

    Ja mówię o dalszych znajomych oraz o znajomych znajomych. Nikomu, nic
    złego się nie po prostu nie dzieje.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-08-08 21:11:20
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Mithos" news:h5koli$mue$1@news.onet.pl

    > Mithosie! (wraz w przyjaciółmi) nie jesteś (jesteście) wykładnikiem całego
    > społeczeństwa :)

    A moze Mithos ma bujną wyobraźnię, cierpi na shizofrenię, nie pracuje i
    siedzi przy komputerze, a papu podaje mu mamusia? Hmmm

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-08-08 21:12:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Animka pisze:
    > A moze Mithos ma bujną wyobraźnię, cierpi na shizofrenię, nie pracuje i
    > siedzi przy komputerze, a papu podaje mu mamusia? Hmmm

    Gdzie moje papu mamusiu ? Jeść mi się chcę!

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-08-08 21:20:47
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Ja mówię o dalszych znajomych oraz o znajomych znajomych. Nikomu, nic
    > złego się nie po prostu nie dzieje.

    No ale jednak wskaźnik bezrobocia wzrósł...

    Co do Saturna... kiedyś nie chciało mi się iść do Carrefoura, gdy dawali 30%
    zniżki na sprzęt RTV, ale dziś chętnie podleciałbym do Saturna po 22%
    bonifikaty - zawsze można uciułać parę groszy sprzedając na Allegro,
    wykorzystując w ramach obowiązkowego (ślubnego, urodzinowego itp.)
    prezentu... To kiedy znów ta promocja? :-)

  • 16. Data: 2009-08-08 21:24:24
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Mithos pisze:

    > Gdzie moje papu mamusiu ? Jeść mi się chcę!

    Ja już z pieluchowania i podawania papu wyrosłam, odzwyczaiłam się :-)

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-08-09 06:20:56
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h5kpfe$osr$1@news.onet.pl

    > Ja mówię o dalszych znajomych oraz o znajomych znajomych. Nikomu, nic
    > złego się nie po prostu nie dzieje.

    Ja też mam to szczęście, że póki co (oby ten stał trwał aż do przejścia na
    emeryturę) jest OK - jest praca, jest kasa itp. Jednak znaczna część osób
    dostała po dupci od tego zwał jak zwał kryzysu...

  • 18. Data: 2009-08-09 06:22:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5kq84$n5g$1@news.dialog.net.pl

    > To kiedy znów ta promocja? :-)

    W rtv mix agd masz (na 99%), że kupując dwa produkty drugi masz za połowę
    ceny. Nie to samo co z saturnem, ale IMHO też można zaoszczędzić.

  • 19. Data: 2009-08-09 06:23:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Animka" news:h5kq8m$k98$1@node2.news.atman.pl

    > Ja już z pieluchowania i podawania papu wyrosłam, odzwyczaiłam się :-)

    Nigdy nie jest za późno na ponowne macierzyństwo i wszelkie "bonusy"
    (szczególnie nocne) z nim związane :)

  • 20. Data: 2009-08-09 09:10:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szymon pisze:
    > No ale jednak wskaźnik bezrobocia wzrósł...

    Bo może część przeszła do szarej strefy ?

> [...]
    > wykorzystując w ramach obowiązkowego (ślubnego, urodzinowego itp.)
    > prezentu... To kiedy znów ta promocja? :-)

    Tego nie wiem. Ja już mam co chciałem :)

    --
    Mithos