  • 1. Data: 2002-03-07 09:12:10
    Temat: kurs lita
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    wie ktoś może jaki jest kurs złotówki do litewskiego lita
    z góry dzięki
    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]

  • 2. Data: 2002-03-07 15:15:22
    Temat: Re: kurs lita
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "sphinx" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > wie ktoś może jaki jest kurs złotówki do litewskiego lita
    > z góry dzięki

    Dokładnego nie znam - zatem jeśli Ci potrzebny taki właśnie to nic tu po
    mnie. A tak "na oko" to 1:1

  • 3. Data: 2002-03-07 15:36:51
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Dokładnego nie znam - zatem jeśli Ci potrzebny taki właśnie to nic tu po
    > mnie. A tak "na oko" to 1:1

    Zwykle jest ok. 1,1:1 na korzyść lita. Nie wiem, czy nadal, ale do
    niedawna na pewno lit był sztywno powiązany z USD 4:1.

    --
    K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal oldsmobile mind

  • 4. Data: 2002-03-07 15:42:03
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Witam
    > wie ktoś może jaki jest kurs złotówki do litewskiego lita
    > z góry dzięki

    aktualny kurs: 3,92 / 3,93 LTL za 1 USD.
    przy obecnym 4,15 PLN za 1 USD mozna sobie wyliczyc
    kurs krzyzowy: 1,05 PLN za 1 LTL
    rgds