  • 1. Data: 2002-03-07 08:09:02
    Temat: Karta maestro+bankomat=klopoty???
    Od: Maciej Maczynski <m...@x...pl>

    Przepraszam, jezeli to NTG, ale moze ktos mial podobny problem:

    1. Karta Maestro PEKAO SA (nowa)
    2. Wyplacam pieniadze w bankomacie typu A (stary) - OK
    3. Probuje wyplacic w bankomacie typu B (nowszy) - karta zatrzymana.

    Zeby bylo ciekawiej, w przypadku 3. machina przyjmuje PIN,
    przyjmuje polecenie wyplaty, po czym dluzszym "laczeniu sie z twoim
    oddzialem" oznajmia, ze "transakcja nie moze byc zrealizowana" i
    zabiera karte - z pierwszym razem! Zeby bylo smieszniej "laczenie sie..."
    nie udaje sie tez, gdy "twoj oddzial" jest za sciana...

    Podobno rowniez nie ma niczego w logu (w co juz nie chce mi sie wierzyc).

    Maciej

  • 2. Data: 2002-03-07 08:56:43
    Temat: Re: Karta maestro+bankomat=klopoty???
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Przepraszam, jezeli to NTG, ale moze ktos mial podobny problem:
    Ja zawsze " sprawdzalem" karte w oddziale, bo zawsze bylo cos nie tak...
    Kiedys wyslali podobno ludziom aktywne karty, to pewnie dzialaly od razu,
    ale ja sie nie zalapalem wtedy :)))