eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikupno mieszkania a kredyt mieszkaniowy z punktu widzenia sprzedającego › Re: kupno mieszkania a kredyt mieszkaniowy z punktu widzenia sprzedającego
    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kupno mieszkania a kredyt mieszkaniowy z punktu widzenia sprzedającego
    Date: Thu, 28 Aug 2003 14:53:15 +0200

    Nic podobnego.Akt notarialny obowiazuje od momentu podpisania.
    niezaleznie czy ktos ci wplacic kase czy nie. Oczywiscie w akcie umieszcza
    sie zapis do kiedy ma wplynac reszta kasy. Jesli kupujacy nie zaplaci to
    zglaszamy sie do notariusza. On wysyla wlasciwie prawie rownoczesnie do sadu
    2 wnioski. jeden o wpis nowego wlasciciela, drugi ze kupujacy nie spelnil
    warunkow umowy. Po ok. miesiacu czasu sytuacja wraca znowu do normy. Ale
    przez ten czas faktycznym wlascicielem jest kupujacy. Ale tylko nominalnie.