  • Data: 2002-11-15 12:50:35
    Temat: Re: kupie karty bankomatowe z mBanku
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kartami do ekonta i emaxa itd. nie da sie placic w internecie
    a co do wirtualnej to skad mam niby wziac CVV2 ?

    no i sumie nawet nie wiem czy ekarta zachowuje poprzedni numer,
    a jesli nawet to na pewno nie zachowuje kodu... - jesli karta nie ma
    magnetycznego paska nawet - to u licha wydawano by nastepna ?
    o jakims ladowaniu karty wirtualnej przy pomocy hasel jednorazowych nie
    wspominajac

    Monfeo