  • 21. Data: 2009-03-06 21:46:48
    Temat: Re: ktos pęknie
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gos2mu$7iv$1@news.onet.pl...
    > Bardziej mnie interesowalo co Joachim(?) odpowie.
    > A udowodnic AT jest bardzo latwo - akcje mocniejsze w przeszlosci maja
    > tendencje do bycia mocniejszymi w przyszlosci.

    To jest co najwyżej "założenie" - czekam na dowód...

    --
    marfi

  • 22. Data: 2009-03-06 21:47:41
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > A udowodnic AT jest bardzo latwo - akcje mocniejsze w przeszlosci maja
    > tendencje do bycia mocniejszymi w przyszlosci.

    aha

  • 23. Data: 2009-03-06 22:17:53
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Endriu wrote:

    > pytanie tylko kiedy  - w tym
    > tygodniu za dwa czy za miesiąc....

    W tym tygodniu juz raczej nie ;p

    --
    in

  • 24. Data: 2009-03-06 22:56:08
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    ?

  • 25. Data: 2009-03-06 22:56:35
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > To jest co najwyżej "założenie" - czekam na dowód...

    Sprawdz dane hist. pod tym katem dowolnym narzedziem.

  • 26. Data: 2009-03-06 23:49:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    >
    > Sprawdz dane hist. pod tym katem dowolnym narzedziem.

    Żartujesz...Mam sobie udowodnić że masz rację???
    Udowodnij to co podobno potrafisz udowodnić a nie zwalaj tego obowiązku na
    wątpiącego :)))

    --
    marfi

  • 27. Data: 2009-03-07 09:44:28
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Ja bym postawił tezę że jednak nadrzędnym wykresem jest jednak S&P500, i
    > "naciągająca" się sprężyna w najbliższym czasie będzie chyba jednak musiała
    > zostać przyciągnięta do silniejszej osi - pytanie tylko kiedy  - w tym
    > tygodniu za dwa czy za miesiąc....
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu

    jak już nasza spekulacja złapała rynek za jaja to go nie puści... bedą trzymali
    tak długo dopóki ameryka nie odbije i wtedy na górce będą rozdawali papiery
    napaleńcom... to jest właśnie słynne prawo longa...

  • 28. Data: 2009-03-07 10:51:02
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    > Użytkownik "Gonzo" <g...@n...net> napisał w wiadomości

    > Żartujesz...Mam sobie udowodnić że masz rację???
    > Udowodnij to co podobno potrafisz udowodnić a nie zwalaj tego obowiązku
    > na wątpiącego :)))

    Moze mam ci caly system jeszcze przeslac razem z equity i logiem tranzakcji?
    EOT

  • 29. Data: 2009-03-08 00:16:09
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Moze mam ci caly system jeszcze przeslac razem z equity i logiem
    > tranzakcji?

    Wisi mi co podeślesz - pokaż tylko dowód :)

    --
    marfi