  • Data: 2003-11-28 10:05:05
    Temat: Re: ktory bank?
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    news:bq74lc$dvk$1@inews.gazeta.pl...

    > mbanku nie da się uruchomić w 3 dni.

    Powinien skakac z radosci jesli mu sie uda w ciagu 3 miesiecy tymbardziej,
    ze jak pisze jest laikiem a jak sie do tego niewezmie bardzo dokladnie (mam
    namysli obmyslona strategie) to moze sie podrodze zniechecic.

    A na marginesie mBank powiesil ankiete sprawdzajace wrazenia klientow z
    obslugi przez mLinke, mozecie sie dam wyzyc i dac kilka krytycznych ocen ;)

    Fajas