  • 1. Data: 2002-02-02 11:14:27
    Temat: ktore banki intenretowe prowadza rki dla firm?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    czy mozecie podac mi strony bankow intenretowych, ktore prowadza rki dla
    firm?

  • 2. Data: 2002-02-02 11:25:03
    Temat: Re: ktore banki intenretowe prowadza rki dla firm?
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > czy mozecie podac mi strony bankow intenretowych, ktore prowadza rki dla
    > firm?

    inteligo.pl - jak sie zdecydujesz to wejdz poprzez
    http://inteligo-zalozenie-konta.prv.pl dostaniesz w promocji od nch 50zl -
    bedzie np na kilka oplat przelewu itp.

    jest jeszcze jakis multibank.pl

  • 3. Data: 2002-02-02 11:49:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jest jeszcze jakis multibank.pl

    buehe hehehehe ;) jakis....

    www.multibank.pl
    www.nordea.pl

    poczekaj na www.mbank.com.pl

    zajrzyj tez na www.fortisbank.pl

  • 4. Data: 2002-02-02 11:57:03
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a3gi9v$j4q$1@news.tpi.pl>, . : : Krzysztof : : . wrote:

    > Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > inteligo.pl - jak sie zdecydujesz to wejdz poprzez
    > http://inteligo-zalozenie-konta.prv.pl dostaniesz w promocji od nch 50zl -

    Uwaga! Inteligo moze stracic plynnosc finansowa! Badz ostrozny!

  • 5. Data: 2002-02-02 13:29:35
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna5nkik.24v9.m.domagalski@alpha.home.ostrow.
    pl...
    > Uwaga! Inteligo moze stracic plynnosc finansowa! Badz ostrozny!

    wrozka jestes :)

  • 6. Data: 2002-02-02 19:10:47
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > www.nordea.pl

    na swojej stronie nic nie pisza o prowadzeniu rkow dla firm

  • 7. Data: 2002-02-02 19:11:07
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > poczekaj na www.mbank.com.pl

    a kiedy planuja?

  • 8. Data: 2002-02-02 19:14:01
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > zajrzyj tez na www.fortisbank.pl

    czy ja nie moge znalezc, czy oni nie zamiescili taryfy na swojej stronie?

  • 9. Data: 2002-02-02 19:18:35
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > czy ja nie moge znalezc, czy oni nie zamiescili taryfy na swojej stronie?

    Oni nic nie zamieszczaja :-(

    Pzdr,

    M.

  • 10. Data: 2002-02-02 19:26:51