  • 11. Data: 2008-10-09 08:50:52
    Temat: Re: [kryzys]Kolejny bankrut - zapowiedź apokalipsy ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Powiedziałbym nawet, że jest to jeden bank z trzema "taryfami".
    > Umowę
    > podpisuje się zawsze z BRE Bankiem.

    no tak.
    W konsekwencji jest jednak tak jak napisałem. :)

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 12. Data: 2008-10-09 09:29:26
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Albo inna sprawa - mam w inteligo 10 rachunkow na swoja osobe, na kazdym
    > po 22.500 euro. To jak to bedzie rozwiazne jak bank by padl?
    o to sie nie martw bo to PKO BP - pierwszy (i pewnie ostatni no moze jeszcze BGZ
    pana waldka) jaki bedzie reanimowany za pieniadze podatnika - ja mam chytry plan
    ze w przeddzien tsunami przeleje cala kase ze wszystkich swoich kont typu
    mBank, millennium, lukas wlasnie do panstwowego z nadzieja ze wladzuchna bedzie
    bronic tego mocherowego banku (PKO BP) do samego konca swojego lub jego

  • 13. Data: 2008-10-09 09:32:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    michaça pisze:
> [...]
    > panstwowego z nadzieja ze wladzuchna bedzie bronic tego mocherowego
    > banku (PKO BP) do samego konca swojego lub jego

    Plan idealny, podobnie jak pomysł, aby akcje kupować w dołku, a
    sprzedawać na górce. Nie zapomnij poinformować ogółu, kiedy wg Ciebie
    nadejdzie owy przeddzień :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 14. Data: 2008-10-09 09:43:30
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 11:32:04 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Plan idealny, podobnie jak pomysł, aby akcje kupować w dołku, a
    > sprzedawać na górce. Nie zapomnij poinformować ogółu, kiedy wg Ciebie
    > nadejdzie owy przeddzień

    Jak to kiedy? Przecież codziennie piszą o tym w prasie: 'Na skraju' vs.
    'Bez tragizowania' ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2008-10-09 12:11:39
    Od: r...@w...pl

    > Czy naprawdę nie grozi nam upadek banków i globalna apokalipsa ?
    > Oczywiście jest to po części efekt domina ale pierwsze klocki już
    > poleciały i nic nie wskazuje na to aby w jakiś sposób trend miał się
    > odwrócić.

    Banki nie są niezbędne do życia, więc życie będzie się toczyć nadal.

  • 16. Data: 2008-10-10 00:14:04
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 08 Oct 2008 22:01:55 +0200, Mithos napisał(a):

    > http://banki.onet.pl/1840343,wiadomosci.html
    >
    > Może jednak nadszedł już czas, że należy się zacząć bać... ?

    To ja mam pytanie pokrewne:
    Co się dzieje z depozytami (np. sztabki złota) złożonymi przez klientów
    w sejfach banku w razie jego bankructwa?
    Czy zawartość tych sejfów pozostaje bezpieczna, czy tez pracownicy banku
    prują sejfy i wciągają ich zawartość do masy upadłościowej banku?
    Może ktoś wie jak to wyglądało gdzieś w zagranicznych bankach?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2008-10-10 02:10:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

> [...]
    > Czy zawartość tych sejfów pozostaje bezpieczna, czy tez pracownicy banku
    > prują sejfy i wciągają ich zawartość do masy upadłościowej banku?

    Bez zartow.

    Natomiast wiekszym problemy moga byc takie westernowe "napady na
    bank", w ktorych gangsterzy "prują sejfy" i nastepnie bank odpowiada
    tylko do jakiejs tam umownej wysokosci :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2008-10-10 05:52:45
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Chris pisze:

    > To ja mam pytanie pokrewne:
    > Co się dzieje z depozytami (np. sztabki złota) złożonymi przez klientów
    > w sejfach banku w razie jego bankructwa?

    Sztabki, pieniadze w sejfie (masz na mysli skrytki) NIE NALEZA DO BANKU,
    > Czy zawartość tych sejfów pozostaje bezpieczna, czy tez pracownicy banku
    > prują sejfy i wciągają ich zawartość do masy upadłościowej banku?

    Nie moga bo jest to kradziez.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/