    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Date: Tue, 30 May 2017 11:00:48 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Oczywiście. I w idealnym świecie tak by było. Jak również, nie byłoby
    > wypadków samochodowych i innych takich.
    > Dopóki jednak nie żyjemy w idealnym świecie, to jednak wypada wykazać
    > MINIMUM rozsądku i nieufności do tego co mówi sprzedawca. Dla własnego
    > dobra.
    > No i jeszcze jest pytanie co mówili sprzedawcy, a co słyszeli
    > kliencie. Wbrew pozorom nie retoryczne.

    Bardzo załuje ze jednak nie wziałem tego kredytu, miałem nagrane te
    wszystkie rozmowy.
    Niemniej pewnych rzeczy jestes przeciez swiadomy (a moze nie?)
    Przykładowo sprzedawcy robią wyliczenia kredytu, harmonogramy spłaty etc.
    Czy sadzisz ze jakikolwiek sprzedawca zrobił taka prognoze ktora
    pokazywałaby ryzyko znacznego wzrostu kursu?
    Czy Twoim zdaniem to zaprzecza moim słowom ze zapewniali o braku ryzyka czy
    wrecz odwrotnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy