  • Data: 2017-05-25 02:53:35
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy dokładnie 2 zł, ale jak PKB pójdzie do 7-8%,

    Chodzi o zmianę wielkości PKB rok do roku.
    > NBP podniesie stopy do 4-5%, to czemu nie? W historycznych informacjach
    > widać dość sporą korelację między tymi czynnikami.

    Jest oczywista korelacja między inflacją, a stopami %.

    Na wzrost inflacji się nie zanosi, ponieważ nie zanosi się na
    zmniejszenie wydobycia ropy w USA. To przekłada się na mały popyt na
    import ropy z Rosji i krajów OPEC -> niskie ceny ropy -> niskie ceny
    wszystkiego. Niska cena ropy jest narzędziem USA do pomniejszania
    znaczenia Rosji na świecie, więc USA nie będzie ograniczać wydobycia
    ropy u siebie.