  • 1. Data: 2004-04-01 15:29:01
    Temat: kredyt w frankach szwajcar.
    Od: "sebby" <s...@p...onet.pl>

    Czy oplaca się prać kredyt w frankach szwajcarskich? Ciągle mam wątpliwości.

    sebgab

  • 2. Data: 2004-04-01 17:10:35
    Temat: Re: kredyt w frankach szwajcar.
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-04-01 17:29, Użytkownik sebby napisał:
    > Czy oplaca się prać kredyt w frankach szwajcarskich? Ciągle mam wątpliwości.

    To zależy na jaką skalę chcesz prać ;)

  • 3. Data: 2004-04-01 18:34:41
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "sebby" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy oplaca się prać kredyt w frankach szwajcarskich? Ciągle mam
    wątpliwości.

    Jesli prac, to tylko w rajach podatkowych :)

    A tak na powaznie. Wszystko zalezy od tego, czy masz zylke hazardzisty, czy
    cenisz sobie spokoj. Jesli masz awersje do ryzyka, to wez kredyt w PLN.
    Jesli lubisz ten skok adrenaliny, gdy raz jestes na plusie a raz na minusie,
    to wez kredyt w CHF :) Sam zadecyduj.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423

  • 4. Data: 2004-04-01 19:04:23
    Od: "sebby" <s...@p...onet.pl>

    > To zależy na jaką skalę chcesz prać ;)

    Na 8 lat? To raczej ryzykowne co?

    pozdrawiam

    sebgab

  • 5. Data: 2004-04-01 19:44:55
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Na 8 lat? To raczej ryzykowne co?

    Ja bym pral na taka skale, aby maksymalnie dostac 2 i to w zawiasach :)

    Malin

  • 6. Data: 2004-04-02 09:06:33
    Od: "Cyneq" <c...@p...fm>

    sebby wrote:
    > Czy oplaca się prać kredyt w frankach szwajcarskich? Ciągle mam
    > wątpliwości.

    Pomijając to pranie... Skoro już się po polsku nie potrafi wysławiwiać, to
    można brać kredyt tylko W frankach. W przeciwnym wypadku można się
    zastanawiać czy WE frankach brać.

    Pozdr
    Cyneq

  • 7. Data: 2004-04-02 16:48:52
    Od: "sebby" <s...@p...onet.pl>

    > Pomijając to pranie... Skoro już się po polsku nie potrafi wysławiwiać, to
    > można brać kredyt tylko W frankach. W przeciwnym wypadku można się
> [...]

    Dziękuję szanownemu koledze za krótką lekcję języka polskiego. Mniemam, że
    koledze rzadko zdarzają się literówki "klawiaturowe". Pozostawię kolegi
    wypowiedź bez komentarza. :-)

    Aczkolwiek serdecznie pozdrawiam

    sebgab