  • 1. Data: 2003-10-20 06:42:29
    Temat: kredyt samochodowy - w którym banku najlepiej?
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

    Witam,

    Szukam porady. Chcę kupić używany samochód w kredycie. Który bank polecacie
    wygrać?
    Oczywiście chodzi oto aby było jak najtaniej...
    Wkład własny będę miał dość spory, a interesują mnie przede wszystkim banki,
    które nie żądają zastawu sądowego na aucie.

    Kredyt na ok. 2 lata.

    Dzięki za rady.

    WWWojtas

  • 2. Data: 2003-10-20 08:11:52
    Temat: Re: kredyt samochodowy - w którym banku najlepiej?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...ciach...)
    a interesują mnie przede wszystkim banki,
    > które nie żądają zastawu sądowego na aucie.
    >
    > Kredyt na ok. 2 lata.
    > Dzięki za rady.
    > WWWojtas
    ===========
    Sprawdz Invest bank. Obecnie dopuszcza umowe przewlaszczenia. Powodzenia!!!
    PL

  • 3. Data: 2003-10-20 10:19:23
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

    > Sprawdz Invest bank. Obecnie dopuszcza umowe przewlaszczenia.
    Powodzenia!!!
    Jakoś specjalnie się nie wyróżnia...
    http://www.investbank.com.pl/kredyty/oprocentowanie.
    html#k8

    radzicie w ogóle brać teraz kredyty w walutach obcych?

    WWWojtas

  • 4. Data: 2003-10-20 10:33:45
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WWWojtas" <o...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > radzicie w ogóle brać teraz kredyty w walutach obcych?

    IMHO, w przypadku mieszkaniowych, nie, ale tam różnica w oprocentowaniu jest
    neiwielka.
    Kredyty samochodowe są ogólnie drogie w PLN i może w wawlucie by się
    opłacało. Musiałaby być sopora różnica w oprocentowaniu.

    Pzodrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-10-20 12:29:51
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Proponuję rozważyć GBG, w PLN w granicach 12,9% i przy dużej własnej wpłacie
    tylko częściowe przewłaszczenie, bank jest na 2 stronie dowodu.
    Paweł